بازاریابی و فروش

قبل از سفر هوایی از مصرف این مواد غذایی اجتناب کنید

آیا به فکر سفر هوایی در تعطیلات هستید؟ آیا می دانید که سفر با هواپیما بر بدن شما تاثیر دارد و مسائل گوارشی ایجاد می کند؟ در این گزارش غذاهای ممنوعه که همیشه باید قبل از سفر طولانی یا کوتاه هوایی از مصرف آنها اجتناب کنید را معرفی خواهیم کرد.

28 اسفند 1402

در سال 2024 سرعت شارژ بی سیم گوشی های هوشمند چقدر است؟

در حالی که پردازنده ها هر روز سریع تر می شوند و دوربین ها قابلیت های بیشتری پیدا می کنند، سرعت شارژ بی سیم در برندهای بزرگ مانند اپل، سامسونگ و گوگل، سال هاست که در همان سطح همیشگی به جای مانده است. جدیدترین سری آیفون 15 و خانواده گلکسی اس 24 در بهترین حالت...

27 اسفند 1402

جاذبه های اینسبروک که از چشم گردشگران پنهان مانده اند

اینسبروک شهری زیبا در اتریش با آمیزه ای جادویی از چشم مقدارای شگفت انگیز آلپی و منظره ها بی نظیر شهری است. محلی ها و گردشگران می توانند هردو به یک مقدار، از این منظره ها دلنشین لذت ببرند. بااین همه، در گوشه کنار شهر مکان هایی یافت می گردد که ساکنین اینسبروک...

16 اسفند 1402

با انواع قطارهای ایران آشنا شوید

قطار یکی از وسایلی است که بسیاری از گردشگران از آن برای سفر کردن استفاده می نمایند. قطار هم راحت و ایمن است و هم وسیله حمل و نقل ارزرانی به شمار میرود. بعلاوه با سفر از طریق قطار می توانید از طبیعت و منظره ها متنوع در طول مسیر لذت ببرید. در این مطلب از مجله...

1 اسفند 1402

500 میلیون تومان مسدودی را برداشت کنید ، آزادی وجه بلوکه شده خودروهای وارداتی

500 میلیون تومان مسدودی خودروهای وارداتی آزاد شد. مدیر سامانه یکپارچه خودرو اظهار داشت که متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می توانند با مراجعه به سیستم بانکی، پول های مسدودشده خود را برداشت نمایند.

28 بهمن 1402

بایک BJ60 دیار خودرو با این موتور و امکانات رفاهی به بازار می آید

بایک BJ60 به عنوان محصولی بسیار لوکس به وسیله دیار خودرو به عنوان زیر مجموعه ماموت خودرو رونمایی شد. BJ60 یک SUV فول سایز هفت نفره با قوای محرکه Mild Hybrid است که می تواند در کمتر از 6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

12 بهمن 1402

مقایسه X28 و D5H: دو مودم 5G با کیفیت و زیر 10 میلیون تومان

اگر قصد خرید مودم 5G دارید و می خواهید 7 الی 8 میلیون تومان هزینه کنید؛ قطعا در بازار سراغ مقایسه X28 و D5H خواهید رفت.

25 دی 1402

پرواز تراکتورهای پرنده در آسمان روسیه

یورونیوز نوشت: دو شرکت هواپیمایی سیبری از دولت روسیه درخواست کردند که طول عمر مفید هواپیماهای آنتونوف متعلق به دوران شوروی را که بسیاری از آنها بیش از 50 سال قدمت دارند، افزایش دهد.

22 دی 1402

شیشه جلوی این ابرخودرو، بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان قیمت دارد! ، عکس

مک لارن F1 خودروی بسیار گران قیمتی است. برآوردها نشان می دهد که یک نمونه به خوبی نگهداری شده می تواند تقریباً 20 میلیون دلار در بازار به فروش برسد. بنابراین، جای تعجب نیست که هزینه های مربوط به تعویض قطعات و تعمیرات آن نیز فوق العاده بالا باشد.

6 آذر 1402

پیشینه تهیه دوشاب در استان آذربایجان غربی

ایسنا/ این خبر پیرامون پیشینه تهیه دوشاب در استان آذربایجان غربی برای شما نوشته شده است.

12 مهر 1402

خرید اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم

امروزه دستگاه های بسیار متنوعی برای برطرف موهای زائد بدن طراحی و فراوری شده اند که هرکدام از این دستگاه ها ویژگی های خاص خود را دارند.

22 مرداد 1402

پیشنهاد 23000000 یورویی از ایتالیا برای جذب طارمی ؛ واکنش نهایی پورتو ، ارتباط پورتو و تاتنهام سر طارمی قطع شد!

مهدی طارمی در فهرست مهاجمینی قرار گرفته است که مدیران اینتر درنظر دارند تا درصورت انتقال لوکاکو به عنوان جانشین او خریداری نمایند.

20 مرداد 1402

فرهنگ، رسوم و آداب برده داری در زمان شاه سلیمان صفوی

سفرنامه برده هلندی در دوران شاه سلیمان صفوی در ایران ، کتابی پرماجرا و خواندنی است که ساسان طهماسبی ترجمه و انتشارات امیرکبیر منتشر کرده است.

9 مرداد 1402

اسید تراپی چیست؛ 12 اسید برای جوانسازی پوست و درمان آکنه

کلمه اسید احتمالا شما را به یاد سوختگی های شیمیایی ترسناک می اندازد، اما حقیقت این است که اگر از اسید در غلظت های مناسب استفاده گردد، این ماده می تواند یکی از مفید ترین اجزای محصولات مراقبت از پوست باشد. اسیدها مواد معجزه آسایی هستند که برای مبارزه با...

5 مرداد 1402

شاهکار مرسدس بنز در تبلیغات با بیلبورد سه بعدی، عکس

دیجیاتو نوشت: با توسعه شبکه های اجتماعی، دیگر کمتر شاهد تبلیغات و بازاریابی محصولات در سطح خیابان ها هستیم. با این حال استفاده از بیلبوردهای بزرگ کماکان رواج دارد و بعضی شرکت ها ترجیح می دهند در کنار شبکه های اجتماعی از این روش سنتی نیز برای معرفی محصولات...

5 مرداد 1402

استعلام مالیات نقل و انتقال خودرو، فقط با کد ملی

استعلام مالیات نقل و انتقال خودرو با استفاده از کد ملی، امکانی است که در راستای سهولت دسترسی و سرعت بخشیدن فرآیند استعلام و پرداخت مالیات خودرو ایجاد شده است.

20 تیر 1402

فروش کنسول های ایکس باکس سری از 21 میلیون دستگاه عبور کرد

طبق جدیدترین آمار رسمی منتشر شده، فروش کلی ایکس باکس سری ایکس/اس از 21 میلیون دستگاه عبور نموده است.

18 تیر 1402

اتاق بازرگانی تهران: مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند

ایسنا: اتاق بازرگانی تهران اعلام نموده که در برنامه ای که فردا (11 تیر) برگزار خواهد شد، مسئولان شرکت خدمات دهنده کسب وکار دوئین (TikTok) به ایران خواهند آمد.

10 تیر 1402

قیمت خانه های زیر یک میلیارد تومان در تهران ، این آپارتمان ها در کدام منطقه ها قرار دارند؟

با شروع روند نزولی قیمت مسکن در امسال، این روزها آگهی فروش آپارتمان های زیر یک میلیارد تومان در منطقه ها مختلف تهران زیاد شد.

31 خرداد 1402

موتور نو شاهین چگونه مونتاژ می گردد؟

موتور نو شاهین چگونه مونتاژ می گردد؟ خط مونتاژ موتور شاهین در مگاموتور بیش از 20 میلیون یورو قیمت دارد. کمی پیش تر پیشرانه های K4m رنو نیز روی همین خط مونتاژ می شدند.

20 خرداد 1402
تعداد: (103)