شاهکار مرسدس بنز در تبلیغات با بیلبورد سه بعدی، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرس، دیجیاتو نوشت: با توسعه شبکه های اجتماعی، دیگر کمتر شاهد تبلیغات و بازاریابی محصولات در سطح خیابان ها هستیم. با این حال استفاده از بیلبوردهای بزرگ کماکان رواج دارد و بعضی شرکت ها ترجیح می دهند در کنار شبکه های اجتماعی از این روش سنتی نیز برای معرفی محصولات نو خود استفاده نمایند. اما مرسدس AMG با نصب یک بیلبورد سه بعدی که توانایی تعامل با عابرین و تماشاگران را دارد، این ایده سنتی را با آخرین تکنولوژی ها ترکیب نموده است.

شاهکار مرسدس بنز در تبلیغات با بیلبورد سه بعدی، عکس

بیلبورد جالب مرسدس AMG، به رودستر مجذوب نماینده SL تعلق دارد. این بیلبورد در واقع بخشی از کمپین Step into the Spotlight محسوب می گردد و ساختار آن از LED است. در این بیلبورد نسخه ای دیجیتال از مرسدس SL در میزان واقعی و در طرح های مختلف به عابرین نمایش داده می گردد.

بیلبورد سه بعدی مرسدس AMG با یک دوربین همکاری می نماید. این دوربین در جلوی سازه واقع شده است و به قابلیت تشخیص عمق مجهز است. با اتکا به این دوربین، بیلبورد سه بعدی SL می تواند به عابرین و افراد حاضر در محوطه واکنش نشان دهد. برای مثال، با تشخیص رنگ لباس رهگذران، بدنه مرسدس AMG SL حاضر در بیلبورد نیز به همان رنگ تغییر پیدا می نماید. بعلاوه زاویه مدل سه بعدی خودرو متناسب با حرکات دست و ژست های افراد نزدیک به دوربین تغییر می یابد.

برای اشاره به طیف رنگ گسترده موجود برای بدنه مرسدس AMG SL، پس زمینه سازه مخصوص بیلبورد رنگ های متنوعی را نمایش می دهد. روی این سازه یک کد QR وجود دارد که علاقه مندان با اسکن آن می توانند اطلاعات جامعی را درباره رودستر زیبای آلمانی کسب نمایند.

بیلبورد سه بعدی مرسدس AMG در هامبورگ و در محوطه ایستگاه متروی Überseequartier نصب شده؛ این بیلبورد تا بیستم جولای در آن محوطه قرار خواهد داشت. پس از آن مرسدس AMG با ادامه کمپین Step into the Spotlight این بیلبورد تعاملی را در دیگر شهرهای آلمان نیز به نمایش خواهد گذاشت.

مشخصات فنی مرسدس AMG SL

لازم به ذکر است نسل کنونی مرسدس SL در سال 2021 رونمایی شد. این نسل طراحی بسیار زیبایی دارد و در سه نسخه SL 43، SL 55 و SL 63 به فروش می رسد. قوی ترین نسخه از این رودستر مجذوب نماینده به یک موتور 4 لیتری توئین توربو با 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور مجهز است. با اتکا به این موتور SL 63 صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه طی می نماید و توانایی دستیابی به نهایت سرعت 315 کیلومتر در ساعت را دارد. جالب اینکه با چنین مشخصاتی، مصرف سوخت این نسخه از SL بین 11.8 تا 12.7 لیتر متغیر است!

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ وردپرس مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاهکار مرسدس بنز در تبلیغات با بیلبورد سه بعدی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار مرسدس بنز در تبلیغات با بیلبورد سه بعدی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید