اخبار سیاسی

یاسمین مقبلی و همسفرانش چه در فضا به دست آوردند؟، عکس

فضاپیمای Crew-7 اسپیس ایکس ناسا هفتمین ماموریت تجاری خود را روز سه شنبه پس از فرود ایمن فضاپیمای Dragon در سواحل پنساکولا، فلوریدا به سرانجام رساند. خدمه چندملیتی 4 نفره 199 روز را در مدار گذراندند.

23 اسفند 1402

کوشش ناکام ایلان ماسک برای به چنگ آوردن اپل

ایلان ماسک حاضر بوده است تسلا را به اپل بفروشد؛ اما فقط به شرط این که خودش مدیرعامل اپل گردد.

10 اسفند 1402

اتاق عمل کاملا ایرانی

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت های دانش بنیان کشور گشایش یافت.

26 بهمن 1402

برترین سریال های ماجراجویی؛ از وان پیس تا مندلورین

فیلم ها و سریال های ماجراجویی روایت گر داستان های مجذوب کننده، هیجان انگیز و اغلب حماسی هستند و معمولا روی فرد یا افرادی متمرکز می شوند که یک ماموریت سخت یا غیرممکن را برعهده دارند و اهداف آن ها به معروفیت، ثروت و قدرت ختم می گردد. برترین فیلم های ماجراجویی...

28 دی 1402

حال میراث فرهنگی خوب است اما حال بناهای میراثی خوب نیست

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، حال میراث فرهنگی خوب است اما حال بناهای میراثی خوب نیست.

29 آبان 1402

بهره برداری از 101 هزار واحد مسکونی نهضت ملی ، صارمی : آمار ساخت و ساز در بافت های فرسوده به 17 هزار واحد رسید

معاون شهردار تهران در حاشیه بهره برداری از 101 هزار واحد مسکونی گفت: آمار ساخت و ساز در بافت های فرسوده را نسبت به سال 1400 از 10 هزار واحد به حدود 17 هزار واحد برسانیم.

5 شهریور 1402

رئیسی: سیاست خارجی را زمینه رقابت های داخلی قرار نخواهیم داد

رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی فقط یک گزینه را دنبال نمی کنیم و با یک پرونده روی میز روبرو نیستیم، ما پرونده های متعددی در سیاست خارجی داریم.

3 شهریور 1402

خودروی برقی و لوکس هونگچی، در راه ایران، عکس

پس از حمایت وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به کشور، بهمن موتور گزینه آینده خود، یعنی هونگچی E-QM5 را معرفی کرد. این خودروی برقی، جزو خودروهای پیروز این برند چینی شناخته می گردد.

1 شهریور 1402

تصمیم نو شورای رقابت در خصوص تکلیف قیمت خودروهای سواری و مونتاژی

شورای رقابت در جلسه پانصد و نود و چهار خود که روز 21 مرداد 1402 برگزار گردید، در مورد زمان لازم الاجرا بودن قیمت خودروهای سواری مونتاژی و غیرمونتاژی تصمیم گیری کرد.

24 مرداد 1402

فرهنگ، رسوم و آداب برده داری در زمان شاه سلیمان صفوی

سفرنامه برده هلندی در دوران شاه سلیمان صفوی در ایران ، کتابی پرماجرا و خواندنی است که ساسان طهماسبی ترجمه و انتشارات امیرکبیر منتشر کرده است.

9 مرداد 1402

این سو واقعیت، آن سو خیال منبع مناسبی برای اقتباس است؟

خبرنگاران - مریم محمدی: در فرصت به جامانده تا برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران کتاب این سو واقعیت، آن سو خیال به لحاظ قانونی می تواند منبع مناسب اقتباس برای ساخت فیلم های کوتاه باشد.

22 تیر 1402

اطلاعات عمومی شما در گوگل اینجا استفاده می گردد!

دیجیاتو نوشت: گوگل با تغییر سیاست های خود رسماً اعلام نموده است که از تمام اطلاعات عمومی شما استفاده می نماید تا برای خودش مدل های هوش مصنوعی بسازد.

14 تیر 1402

آنالیز ردمی نوت 12 پرو پلاس؛ شارژ فوق سریع و دوربین شگفت انگیز!آنالیز گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

در این مطلب به آنالیز گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس می پردازیم؛ میان رده ای که مشخصات فنی معمولی اما شارژر و دوربین قدرتمندی دارد.

13 تیر 1402

رئیس جمهور ازبکستان فردا به تهران سفر می نماید

شوکت میرضیایف فردا (یکشنبه) به دعوت رسمی سید ابراهیم رئیسی و در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات سیاسی و مالی این کشور به ایران سفر می نماید.

28 خرداد 1402

جای جایزه ملی داستان دینی در فضای ادبیات کشورمان خالی است، ضرورت حمایت ویژه از شعر و داستان

علی محمد مؤدب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سه دوره از جایزه ملی داستان حماسی و رونمایی پوستر دوره چهارم مطرح نمود: ابتکار این طرح متعلق به مرحوم سعید تشکری بوده که دوره های قبل را با شایستگی دبیری نموده و توانسته ظرفیت مغفول مانده در ادبیات...

9 خرداد 1402

پایان سیم کارت برای گردشگران خارجی به کجا رسید؟

موضوع اختصاص سیم کارت به گردشگران طی سال های گذشته هم مطرح شده بود؛ درباره این نوع سیم کارت ها و تفاوت شان با سیم کارت های معمولی گفته شده بود این سیم کارت به دو زبان انگلیسی و عربی اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری ایران را در اختیار استفاده کنندگان...

19 اردیبهشت 1402

حوزه صنایع دستی موجب قوام گردشگری می گردد

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، حوزه صنایع دستی موجب قوام گردشگری می گردد.

19 اردیبهشت 1402

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد

وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.

18 اردیبهشت 1402

سرویس تازه تماس تصویری برای کدام مشترکان فعال شده؟

اپراتور سوم تلفن همراه مدعی بود که پیش از این در این زمینه تدابیر مختلفی اندیشیده تا از بروز هر نوع مشکل در این زمینه جلوگیری گردد و برای مکالمه با سیم کارت رایتل فرد از این اختیار برخوردار است که نوع مکالمه خود را به صورت صوتی یا تصویری انتخاب کند....

17 اردیبهشت 1402

پشت پرده یاری 5 میلیون یورویی یک بانک به استقلال و پرسپولیس

خبرنگاران- حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در تبادل نظر با یکی از برنامه های خبری تلویزیون از یاری 2.5 میلیون یورویی یکی از بانک ها به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.

12 اردیبهشت 1402
تعداد: (220)