اخبار و رویدادها

میراث فرهنگی پیگیر ایجاد خط هوایی خصوصی در اصفهان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری اصفهان پیگیر تأسیس یک خط هوائی از طریق بخش خصوصی در این استان هستیم.

4 اردیبهشت 1403

عشق یا دوستی؛ در یک رابطه درگیر کدام احساس هستید؟

علاقه به دوستان و دوست داشتن آن ها یک حس کاملا طبیعی است اما چطور می توانید مطمئن باشید که احساس شما فقط یک علاقه ساده است و خبری از احساسات عاشقانه نیست؟ گاهی در یک رابطه خودمان هم نمی دانیم درگیر کدام احساس هستیم، عشق یا دوستی؟ اگر در ارتباط خود احساس...

2 اردیبهشت 1403

مرحله داستانی جابا در Star Wars Outlaws فقط با گران ترین نسخه بازی می آید

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، بازی Star Wars Outlaws یک ماموریت در هنگام عرضه خواهد داشت که فقط با سیزن پس قابل دسترسی است.

30 فروردین 1403

تبلت ردمی پد پرو با قیمت 207 دلار رونمایی شد

ردمی پد پرو جدیدترین تبلت مالی شیائومی است. این تبلت که همزمان با ردمی توربو 3 معرفی شده، اولین تبلت پرو ردمی با صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی، تراشه اسنپدراگون 7s نسل دوم و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات به شمار می رود.

23 فروردین 1403

با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 4 سامسونگ آشنا شوید

گلکسی واچ 4 سامسونگ با قابلیت های پیشرفته خود، تجربه ای نوین از گجت های پوشیدنی هوشمند را به ارمغان می آورد و با ارائه مجموعه ای چشم نواز از واچ فیس ها، امکان شخصی سازی بی نهایت را در اختیار کاربران قرار می دهد. واچ فیس ها بیش از آنکه صفحه ای برای نمایش...

21 فروردین 1403

دلیل دود سفید ماشین چیست؟ [عیب یابی

پیدا کردن دلیل دود سفید ماشین اولین قدم برای حل مسائل احتمالی خودروی شماست. بعد از عیب یابی مشکل، به راحتی می توانید برای برطرف دود سفید اگزوز اقدام کنید.

19 فروردین 1403

مسجد جمعه باکو مسجدی با کتیبه های فارسی از شاه عباس و طهماسب است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، مسجد جمعه باکو مسجدی با کتیبه های فارسی از شاه عباس و طهماسب است.

16 فروردین 1403

جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد، عکس

تویوتا BZ3 به عنوان جدیدترین سدان ژاپنی وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان تمام برقی Toyota bZ3 آشنا خواهیم شد.

15 فروردین 1403

پرواز راننده به بیرون از خودرو! ، این تصادف عجیب تعجب جهانیان را برانگیخت

این کاملاً قابل درک است که نسبت به همه چیزهایی که در تاریخ 1 آوریل یا 13 فروردین در فضای مجازی منتشر شده، شک داشته باشید (معروف به دروغ سیزده!). با این حال، این ویدیو مطمئناً به طرز وحشتناکی واقعی به نظر می رسد.

13 فروردین 1403

پیشگویی مرگ و زندگی با هوش مصنوعی

محققانی در دانمارک با استفاده از هوش مصنوعی و داده های چندین میلیون نفر، به پیش بینی مراحل زندگی یک فرد تا انتهای زندگی اش پرداخته اند و امیدوارند که بدین ترتیب بتوانند آگاهی ها درباره قدرت فناوری و خطرات آن را افزایش دهند.

10 فروردین 1403

کشف کلید ترس در مغز ، چطور خاموش می شود؟

دانشمندان برای درک عملکرد ترس، تغییرات مغز موش های ترسیده را بررسی کردند و با کشف کلید مسئول ایجاد ترس در مغز، دریافتند که می توانند آن را متوقف کنند.

7 فروردین 1403

ساعت کار موزه های دفینه در نوروز 1403

همزمان با فرارسیدن ایام سال نو ساعت کاری و روزهای تعطیل گروه موزه های دفینه در نوروز 1403 اعلام شد.

1 فروردین 1403

قبل از سفر هوایی از مصرف این مواد غذایی اجتناب کنید

آیا به فکر سفر هوایی در تعطیلات هستید؟ آیا می دانید که سفر با هواپیما بر بدن شما تاثیر دارد و مسائل گوارشی ایجاد می کند؟ در این گزارش غذاهای ممنوعه که همیشه باید قبل از سفر طولانی یا کوتاه هوایی از مصرف آنها اجتناب کنید را معرفی خواهیم کرد.

28 اسفند 1402

آموزش کاشت ناخن با قالب

یکی از روش های آرایش و تزئین ناخن که طرفداران زیادی دارد، کاشت ناخن با قالب است. در این روش به وسیله قالب های آماده مواد را روی ناخن قرار می دهند. در نهایت قالب را جدا می کنند و تنها پلی ژل باقی می ماند.

25 اسفند 1402

یاسمین مقبلی و همسفرانش چه در فضا به دست آوردند؟، عکس

فضاپیمای Crew-7 اسپیس ایکس ناسا هفتمین ماموریت تجاری خود را روز سه شنبه پس از فرود ایمن فضاپیمای Dragon در سواحل پنساکولا، فلوریدا به سرانجام رساند. خدمه چندملیتی 4 نفره 199 روز را در مدار گذراندند.

23 اسفند 1402

آشنایی با انواع مکمل های بدنسازی؛ از مبتدی تا حرفه ای

اگر ورزشکار هستید می دانید که استفاده از مکمل به شما یاری می نماید تا در یک دوره زمانی محدود به اهدافی که برای تناسب اندام دارید برسید. البته هر رشته ورزشی مکمل های مخصوص به خود را دارد که مربی بر اساس احتیاج بدن و نوع تمرینات شما مصرف یک یا چند مکمل را...

21 اسفند 1402

جنگنده اف 35 رسما به بمب اتم مجهز شد

جنگنده چندمنظوره نسل پنجمی F-35A مجوز حمل بمب گرما هسته ای B61-12 را دریافت کرد.

20 اسفند 1402

هواپیماهای سوئدی به دست لهستان رسید، عکس

لهستان اولین فروند از دو هواپیمای آواکس سوئدی ساب-340 خود را تحویل گرفت. این آواکس به سیستم Erieye با رادار آرایه فازی فعال PS-890 مجهز است.

17 اسفند 1402

جاذبه های اینسبروک که از چشم گردشگران پنهان مانده اند

اینسبروک شهری زیبا در اتریش با آمیزه ای جادویی از چشم مقدارای شگفت انگیز آلپی و منظره ها بی نظیر شهری است. محلی ها و گردشگران می توانند هردو به یک مقدار، از این منظره ها دلنشین لذت ببرند. بااین همه، در گوشه کنار شهر مکان هایی یافت می گردد که ساکنین اینسبروک...

16 اسفند 1402

خرس های آبی در ماه

خرس های آبی ای که سال 2019 به همراه یک کاوشگر فضایی روی ماه فرود آمدند، توانایی لازم را برای تحمل شرایط ناملایم آب وهوایی دارند؛ اما بعضی دانشمندان معتقدند این موجودات احتمالا از شرایط ماه جان سالم به در نبرده اند.

14 اسفند 1402
تعداد: (1138)