حسن رنگرز: برای ادای دین به کشتی آمدم

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی نو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعنوان یک کوچکتر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته ام.

حسن رنگرز: برای ادای دین به کشتی آمدم

حسن رنگرز سرمربی تازه تیم ملی کشتی فرنگی در اولین مصاحبه خود در این سمت، گفت: خدا را شاکرم که این توفیق را دارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه کشتی بعنوان خادم در خدمت این عزیزان هستم.

وی ادامه داد: دو سال ماموریت بنده در ورزش استان مازندران امروز به سرانجام رسید و جا دارد از حمایت های موثر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همراهی صمیمانه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران قدردانی کنم.

رنگرز مطرح کرد: امیدوار هستم که مردم نجیب استان مازندران دو سال نوکری بنده را بعنوان کوچکترین عضو جامعه بزرگ ورزش استان پذیرا باشند و برای عزیزی که مسئولیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بعنوان استان برترکشور در ورزش عهده دار می گردد، آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد: باورم این بود و هست که هرچه داریم از کشتی است و همه ما به کشتی دین داریم و هرجایی که کشتی به وجود ما احتیاج دارد بایستی بعنوان یک سرباز و یک خادم هرآنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و درخدمت باشیم.

وی اضافه کرد: جا دارد صمیمانه از همه خدمات و افتخارات بی نظیر محمد بنا تقدیر و تشکر کنم. در چند روز گذشته خیلی کوشش کردم بعنوان شاگرد ایشان خدمت برسم و کسب رخصت بکنم و از همین جا هم کسب رخصت می کنم و امیدوارم که زمینه بازگشت ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم گردد و قطعا بنده امانت دار این مهم خواهم بود و هرموقع که او اراده کردند قدمشان را بعنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت و از او تقاضا دارم که مجموعه کشتی فرنگی را از تجارب گرانبها و مشاوره های خود بی نصیب نکنند و منت ایشان را می کشیم و می دانم که قلب ایشان برای کشتی می تپد و ما هم بعنوان یک شاگرد راه ایشان را ادامه خواهیم داد.

رنگرز گفت: از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حمید سوریان اسطوره کشتی فرنگی ایران صمیمانه قدردانی می کنم که این فرصت مغتنم را برای کوچترین عضو از خانواده بزرگ کشتی فرنگی فراهم کردند و امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با یاری خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به هر شکل بنده بایستی روز های آینده شرایط تغییر و تحول را در ورزش استان مازندران فراهم کنم و طبیعی است که چند روزی را درگیر خواهم بود، ولی با توجه به اینکه رقابت های امید های دنیا را در پیش داریم با فوریت کار را دنبال نموده و تا سرانجام هفته جاری اولین اردوی تیم فرنگی امید را برگزار می کنیم و با توجه به ضیق وقت دو اردو را به لحاظ فنی می توانیم برگزار کنیم و امیدواریم حضور شایسته ای را در این رقابت ها به مانند دو سال اخیر داشته باشیم.

وی در سرانجام گفت: از همه مردم خوب مازندران و همه کسانی که همکاری با من داشتند چه در اداره کل و هیئت های ورزشی و ورزشکاران صمیمانه قدردانی می کنم و هرآنچیزی که رخ داد که خوب بود ماحصل کوشش این عزیزان بود و اگر هم قصوری بود متوجه بنده بوده است و از همه حلالیت می طلبم.

منبع: فرارو

به "حسن رنگرز: برای ادای دین به کشتی آمدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن رنگرز: برای ادای دین به کشتی آمدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید