اخبار اقتصادی

مرحله داستانی جابا در Star Wars Outlaws فقط با گران ترین نسخه بازی می آید

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، بازی Star Wars Outlaws یک ماموریت در هنگام عرضه خواهد داشت که فقط با سیزن پس قابل دسترسی است.

30 فروردین 1403

تبلت ردمی پد پرو با قیمت 207 دلار رونمایی شد

ردمی پد پرو جدیدترین تبلت مالی شیائومی است. این تبلت که همزمان با ردمی توربو 3 معرفی شده، اولین تبلت پرو ردمی با صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی، تراشه اسنپدراگون 7s نسل دوم و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات به شمار می رود.

23 فروردین 1403

با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 4 سامسونگ آشنا شوید

گلکسی واچ 4 سامسونگ با قابلیت های پیشرفته خود، تجربه ای نوین از گجت های پوشیدنی هوشمند را به ارمغان می آورد و با ارائه مجموعه ای چشم نواز از واچ فیس ها، امکان شخصی سازی بی نهایت را در اختیار کاربران قرار می دهد. واچ فیس ها بیش از آنکه صفحه ای برای نمایش...

21 فروردین 1403

جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد، عکس

تویوتا BZ3 به عنوان جدیدترین سدان ژاپنی وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان تمام برقی Toyota bZ3 آشنا خواهیم شد.

15 فروردین 1403

پیشگویی مرگ و زندگی با هوش مصنوعی

محققانی در دانمارک با استفاده از هوش مصنوعی و داده های چندین میلیون نفر، به پیش بینی مراحل زندگی یک فرد تا انتهای زندگی اش پرداخته اند و امیدوارند که بدین ترتیب بتوانند آگاهی ها درباره قدرت فناوری و خطرات آن را افزایش دهند.

10 فروردین 1403

ساعت کار موزه های دفینه در نوروز 1403

همزمان با فرارسیدن ایام سال نو ساعت کاری و روزهای تعطیل گروه موزه های دفینه در نوروز 1403 اعلام شد.

1 فروردین 1403

خرس های آبی در ماه

خرس های آبی ای که سال 2019 به همراه یک کاوشگر فضایی روی ماه فرود آمدند، توانایی لازم را برای تحمل شرایط ناملایم آب وهوایی دارند؛ اما بعضی دانشمندان معتقدند این موجودات احتمالا از شرایط ماه جان سالم به در نبرده اند.

14 اسفند 1402

ساماندهی 118 واحد اقامتی در جزیره هرمز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: 118 واحد اقامتی و بومگردی برای ارائه خدمات اسکان به گردشگران و مسافران، تا به امروز در جزیره هرمز شناسایی و ساماندهی شده است.

8 اسفند 1402

شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن تاکید بر این موضوع که شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند در آیین اختتامیه جایزه ملی فناوری نکست حضور پیدا کرد.

3 اسفند 1402

با انواع قطارهای ایران آشنا شوید

قطار یکی از وسایلی است که بسیاری از گردشگران از آن برای سفر کردن استفاده می نمایند. قطار هم راحت و ایمن است و هم وسیله حمل و نقل ارزرانی به شمار میرود. بعلاوه با سفر از طریق قطار می توانید از طبیعت و منظره ها متنوع در طول مسیر لذت ببرید. در این مطلب از مجله...

1 اسفند 1402

500 میلیون تومان مسدودی را برداشت کنید ، آزادی وجه بلوکه شده خودروهای وارداتی

500 میلیون تومان مسدودی خودروهای وارداتی آزاد شد. مدیر سامانه یکپارچه خودرو اظهار داشت که متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می توانند با مراجعه به سیستم بانکی، پول های مسدودشده خود را برداشت نمایند.

28 بهمن 1402

اتاق عمل کاملا ایرانی

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت های دانش بنیان کشور گشایش یافت.

26 بهمن 1402

بایک BJ60 دیار خودرو با این موتور و امکانات رفاهی به بازار می آید

بایک BJ60 به عنوان محصولی بسیار لوکس به وسیله دیار خودرو به عنوان زیر مجموعه ماموت خودرو رونمایی شد. BJ60 یک SUV فول سایز هفت نفره با قوای محرکه Mild Hybrid است که می تواند در کمتر از 6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

12 بهمن 1402

معرفی هتل الیت ورد استانبول و امکانات بی شمار آن

استانبول شهری است با قدمت 2500 ساله که به عنوان پلی برای انتقال فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم مختلف دنیا، بسیار مجذوب کننده بوده و از نظر استراتژیک نیز مهم است. این شهر که مرکز فرهنگی، مالی و مالی ترکیه و پرجمعیتترین شهر آن شناخته می گردد در سال 2010 عنوان مرکز...

9 بهمن 1402

چرا استفاده از میلگرد بستر در صنعت ساختمان سازی واجب است

میلگرد بستر و تاریخچه آنمیلگرد بستر یکی از مصالح اساسی در حوزه ساخت و ساز است که در تقویت و استحکام ساختمانها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این محصول به صورت مفتول طولی یا مفتول تغییر شکل می شود و از مواد متنوعی مانند استیل ضد زنگ ساخته می شود. مفتول های...

25 دی 1402

پرواز تراکتورهای پرنده در آسمان روسیه

یورونیوز نوشت: دو شرکت هواپیمایی سیبری از دولت روسیه درخواست کردند که طول عمر مفید هواپیماهای آنتونوف متعلق به دوران شوروی را که بسیاری از آنها بیش از 50 سال قدمت دارند، افزایش دهد.

22 دی 1402

تسهیلات 10 تا 30 میلیون تومانی برآیند، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه

ویپاد با هدف توسعه فراگیری مالی، تسهیلات خُرد اعطا می نماید. فراگیری مالی، به معنی امکان دسترسی آسان تمامی افراد جامعه به خدمات مالیاست. ویپاد در راستای همین هدف، تصمیم گرفته است تا نوع جدیدی از تسهیلات را با نام تسهیلات برآیند در کنار تسهیلات پشتوانه...

20 دی 1402

بروزرسانی هیجان انگیز گوشی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ

زومیت نوشت: سامسونگ یکی از گوشی های مالی خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید مجهز کرد.

12 دی 1402

وانت تسلا هم قیمت تویوتا هایلوکس کارکرده در ایران!، عکس

روزگار خودرو نوشت: بالاخره بعد از مدت ها اولین سری وانت سایبرتراک به مشتریان این محصول تحویل داده شد.

13 آذر 1402

شیشه جلوی این ابرخودرو، بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان قیمت دارد! ، عکس

مک لارن F1 خودروی بسیار گران قیمتی است. برآوردها نشان می دهد که یک نمونه به خوبی نگهداری شده می تواند تقریباً 20 میلیون دلار در بازار به فروش برسد. بنابراین، جای تعجب نیست که هزینه های مربوط به تعویض قطعات و تعمیرات آن نیز فوق العاده بالا باشد.

6 آذر 1402
تعداد: (350)