جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرس، تویوتا BZ3 به عنوان جدیدترین سدان ژاپنی وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان تمام برقی Toyota bZ3 آشنا خواهیم شد.

جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس و براساس گزارش گجت نیوز، خبرها حاکی از آن است که خودرو برقی تازه تویوتا bZ3 برای کسب مجوزهای لازم برای شماره گذاری و عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وارد گمرک بند شهید باهنر شده است. این سدان تمام برقی که در کارخانه فاو-تویوتا چین به فراوری می رسد، بر پایه پلتفرم e-TNGA توسعه پیدا نموده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز تازهترین سدان تویوتا یعنی Toyota bZ3 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی تویوتا BZ3

تویوتا از سدان تویوتا bZ3 در دو تیپ با دو قدرت 183 اسب بخار و 244 اسب بخار پرده برداشت که هر دو تیپ می توانند 303 نیوتن متر گشتاور را فراوری نمایند. نسخه 183 اسب بخار با هر بار شارژ کامل باتری ها قادر است مسافتی برابر با 517 کیلومتر را طی کند. نسخه قدرتمندتر 244 اسب بخاری نیز مسافتی برابر با 606 کیلومتر را می پیماید.

امکانات رفاهی Toyota bZ3

تویوتا bZ3 علاوه بر فناوری های تازه خودران از امکانات رفاهی متعددی چون فناوری LED چراغ ها، تهویه اتوماتیک دو کاناله با پاکسازی هوای کابین، تریم داخلی چرم، سانروف، کروز کنترل تطبیقی و سردکن و گرم کن صندلی های جلو بهره می برد.

قیمت

قیمت این سدان ژاپنی در تیپ پایه به 22 هزار و 120 دلار می رسد و متقاضیان برای نسخه فول آپشن آن باید 26 هزار و 30 یورو هزینه نمایند. با توجه به این که تعرفه واردات خودروهای برقی کمتر از خودروهای بنزینی است، احتمالا این خودرو با قیمتی کمتر از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین سدان ژاپنی ها به ایران وارد شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید