بروزرسانی هیجان انگیز گوشی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ

به گزارش وبلاگ وردپرس، زومیت نوشت: سامسونگ یکی از گوشی های مالی خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید مجهز کرد.

بروزرسانی هیجان انگیز گوشی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ

بر اساس گفته سم موبایل، انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی M13 5G آغاز شده است. غول کره ای در هفته های اخیر به روزرسانی اندروید 14 را برای انواع گوشی پرچمدار و گوشی میان رده در دسترس قرار داد و حالا می خواهد به مدل های مختلف گوشی مالی توجه کند.

گلکسی M13 5G فعلاً به روزرسانی 1.65 گیگابایتی وان یو آی 6 را که به پچ امنیتی نوامبر 2023 (آبان و آذر 1402) مجهز شده، در هند دریافت نموده است. در گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G برای دریافت به روزرسانی اندروید 14، باید به تنظیمات و سپس بخش به روزرسانی نرم افزار بروید.

  • زمین تخت است، همه دروغ می گویند به جز این نقشه!

سامسونگ، گلکسی M13 5G را با اندروید 12 عرضه کرد و این گوشی سال گذشته به One UI 5.1 (مبتنی بر اندروید 13) مجهز شد. اندروید 14 دومین آپدیت نرم افزاری بزرگ گلکسی M13 است.

وان یو آی 6 بر اساس اندروید 14 توسعه داده شده است و تغییراتی مثل طرح بندی تازه پنل، فونت پیش فرض تازه و استایل تازه ایموجی ها را به گلکسی M13 می آورد.

سامسونگ بعلاوه تغییراتی در بخش ویجت اعمال و تمام برنامه های پیش فرض را به روزرسانی نموده و به این ترتیب، ویرایشگر عکس اکنون گزینه های سرراست تری دارد و ویرایشگر ویدیوی داخلی به Studio تغییر نام داده است.

  • پرچمدار آنر رونمایی شد/ یک پرچمدار با طراحی عجیب!/ عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بروزرسانی هیجان انگیز گوشی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی هیجان انگیز گوشی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید