نیازمند نسل شاداب و خلاق در سال های آینده هستیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، معاون وزیر علوم گفت: آنچه که در وظایف وزارت آموزش و پرورش احتیاج به بازنگری جدی دارد این است که احتیاجمند نسل شاد و خلاق در نسل آینده کشور هستیم.

نیازمند نسل شاداب و خلاق در سال های آینده هستیم

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ وردپرس، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی گفت: امروز اولین روز هفته پژوهش است و با برگزاری نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری، این هفته رنگ و بوی جدی به خود می گیرد.

وی از خانواده ها خواست که دانش آموزان را به این نمایشگاه ببرند زیرا حضور در این نمایشگاه تجربه عملی مفیدی برای دانش آموزان خواهد داشت.

به گفته وی کشور به دنبال اقتصاد دانش بنیان است و رسیدن به این هدف جز با سرمایه گذاری روی منابع انسانی امکان پذیر نیست.

برومند توضیح داد: آنچه در وظایف وزارت آموزش و پرورش واقعا احتیاج به بازنگری جدی دارد این است که احتیاجمند نسل شاداب و خلاق هستیم.

وی ادامه داد: البته همه این وظیفه بر عهده وزارت آموزش و پرورش نیست و بدیهی است که در این راه پیروز نخواهیم شد مگر اینکه همه نهادهای مرتبط دست به دست هم بدهند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تمامی نهادهای مرتبط از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت در این باره مسئولیت دارند تا در نهایت شاهد نسلی شاد و خلاق در نسل آینده کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نیازمند نسل شاداب و خلاق در سال های آینده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند نسل شاداب و خلاق در سال های آینده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید