مقصد بمب تابستانی پرسپولیس معین شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، استفان یووتیچ فوتبالش را نه در پرسپولیس بلکه در یونان و باشگاه المپیاکوس ادامه خواهد داد.

مقصد بمب تابستانی پرسپولیس معین شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، طی هفته های گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره آینده استفان یووتیچ مطرح شد. بعضی از رسانه ها و وبلاگ وردپرس خارجی مدعی شدند که یحیی گل محمدی در پی جذب ستاره سابق اینتر، سویا و منچسترسیتی است و حتی نامه ای با سربرگ پرسپولیس برای جذب این بازیکن منتشر شد.

هر چند که در ادامه اعلام شد نامه منتشر شده برای جذب یووتیچ جعلی است، اما باز هم بعضی از منابع مدعی شدند که واقعا مذاکراتی برای جذب این بازیکن انجام شده و او بی میل نیست که برای آخرین تجربه های دوران حرفه ای خود راهی ایران گردد، ولی دستمزد بالایی را مطالبه نموده است.

اکنون وب سایت SDNA یونان در خبری اعلام نموده است که استفان یووتیچ ظهر امروز و برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی وارد آن می گردد تا انتقالش به المپیاکوس را تکمیل کند.

این مهاجم 33 ساله با قرمز و سفیدها به توافق رسیده است و با ورود به آتن، بلافاصله برای گذراندن تست های پزشکی و امضای قرارداد 1+1 ساله راهی آتن می گردد.

هدف مدیران المپیاکوس تکمیل نقل و انتقال یووتیچ طی امروز است تا نام او را در فهرست یوفا برای بازی های اروپایی ثبت نمایند که ساعت 24 امشب آخرین زمان برای ارائه این فهرست است.

بدین ترتیب پرونده حضور یووتیچ در پرسپولیس بسته می گردد و این بازیکن به فوتبالش در یونان ادامه می دهد و گل محمدی باید در پی جذب مهاجم آزاد خارجی دیگری باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مقصد بمب تابستانی پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بمب تابستانی پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید