نعمتی: سال جاری تمرکز رحمتی فقط روی مسائل فنی نبود، شرایط پرسپولیس از دیگر مدعیان بهتر است

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدافع میانی تیم فوتبال پدیده مشهد مدعی است با وجود اینکه تمرکز سیدمهدی رحمتی فقط روی مسائل فنی نبوده، اما سرخپوشان مشهدی عملکرد بدی نداشته اند.

نعمتی: سال جاری تمرکز رحمتی فقط روی مسائل فنی نبود، شرایط پرسپولیس از دیگر مدعیان بهتر است

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس، درباره شرایط پدیده در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: تعطیلی معمولاً برای بازیکنان و مربیان آزاردهنده است و این برای چندمین بار است که در طول فصل جاری بدنسازی می کنیم. به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم، ولی شرایط تیم ما بد نیست. ما در این تعطیلات چند بازی محبت آمیز انجام دادیم تا با آمادگی کامل به مصاف استقلال برویم. در آغاز مجدد بازی ها باید با استقلال روبه رو شویم و امیدواریم یک نتیجه خوب برابر این تیم بگیریم.

وی راجع به اینکه چرا پدیده مثل چند سال گذشته نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته است، یادآور شد: خودتان می دانید که تعداد زیادی از بازیکنان ما جدا شدند و هر تیمی ممکن است با این اتفاق دچار چالش گردد. بعضی مسائل دیگر هم وجود داشت و این باعث شد که تمرکز سیدمهدی رحمتی فقط روی مسائل فنی نباشد. او خیلی مواقع درگیر حل مسائل تیم بود، ولی در مجموع باید بگویم که سال جاری چندان هم بد نتیجه نگرفته ایم و کوشش می کنیم تا در ادامه لیگ بهتر نتیجه بگیریم.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارد، گفت: ما مقابل تیم هایی که سال جاری مدعی هستند بازی کردیم و باید بگویم که شرایط پرسپولیس از دیگر مدعیان بهتر است. آنها از لحاظ فنی و تاکتیکی تیم بسیار باکیفیتی هستند و با روش های مختلفی موقعیت گل ایجاد می نمایند. من پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می دانم.

وی در خصوص غیبت طرفداران در استادیوم ها خاطر نشان کرد: این موضوع واقعاً آزاردهنده شده است و امیدوارم مثل فوتبال اروپا که طرفداران به استادیوم می آیند دوباره تماشاگران را در استادیوم های ایران ببینیم و پای آنها به استادیوم ها باز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نعمتی: سال جاری تمرکز رحمتی فقط روی مسائل فنی نبود، شرایط پرسپولیس از دیگر مدعیان بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: سال جاری تمرکز رحمتی فقط روی مسائل فنی نبود، شرایط پرسپولیس از دیگر مدعیان بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید