سریال و پخش خانگی

برترین سریال های ماجراجویی؛ از وان پیس تا مندلورین

فیلم ها و سریال های ماجراجویی روایت گر داستان های مجذوب کننده، هیجان انگیز و اغلب حماسی هستند و معمولا روی فرد یا افرادی متمرکز می شوند که یک ماموریت سخت یا غیرممکن را برعهده دارند و اهداف آن ها به معروفیت، ثروت و قدرت ختم می گردد. برترین فیلم های ماجراجویی...

28 دی 1402

بازی Mouse با اقتباس از انیمیشن های قدیمی دیزنی معرفی گردید

اگر شما از هواداران کارتون های قدیمی دیزنی باشید، می دانید که این انیمیشن ها سبک بسیار خاصی داشتند. معروف ترین شخصیت دیزنی یا میکی ماوس (Micky Mouse) ظاهر بسیار خاصی داشت و تمامی این انیمیشن ها هم به شکل سیاه و سفید بودند. حال با گذر زمان ظاهر انیمیشن های دیزنی...

27 آذر 1402

چند نقش آفرینی ماندگار فخری خوروش

از به یادماندنی ترین نقش آفرینی های فخری خوروش می توان به بازی در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه در سریال امیرکبیر اشاره نمود.

23 خرداد 1402

آیا آپدیت درایور کارت گرافیک از نظر امنیتی لازم است؟

احتمالا این سوال بسیاری از کاربرهاست که آیا حتما باید نسبت به آپدیت درایور کارت گرافیک اقدام کنیم یا خیر. در این مقاله، به این سوال رایج پاسخ می دهیم.

4 خرداد 1402

10 سریال کمدی سیاه که حتما باید دیدن کنید

سریال های کمدی سیاه روز به روز بیشتر می شوند تا هواداران دوآتشه این آثار کمتر احساس کمبود نمایند. مردم به یاری سریال های کمدی سیاه مثل برای من مرده (Dead to me) و بدون شرم (Shameless) تراژدی هایی که برای شان اتفاق افتاده یا ممکن است رخ بدهد را هضم می نمایند. از طرف...

25 اردیبهشت 1402

جناب خان دوباره روی آنتن می رود؟

صداپیشه عروسک جناب خان گفت: فعلا منتظریم که ببینم چه اتفاقی قرار است برای جناب خان بیفتد؛ ممکن است که دوباره جناب خان را روی آنتن ببینیم.

20 اردیبهشت 1402

نسخه سریعتر و هوشمندتر اندروید12 ویژه گوشی های مقرون به صرفه قیمت معرفی گردید

امروز، گوگل طراحی و عرضه اندروید 12 (نسخه Go) را به انتها رسانده است، جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت که برای دستگاه های ضعیف و مقرون به صرفه قیمتی که قدرت سخت افزاری ندارند طراحی شده است.

4 دی 1401

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟

نقش اکبر مجلل در سریال را فرهاد اصلانی بازی کرده است. او که تا پیش از این تنها در چند سکانس حاضر بود، حالا به نظر می رسد که نقش پر رنگ تری در ادامه قصه بر عهده خواهد داشت. او متولد 18 خرداد 1345 در شهر بیجار است و از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان...

10 شهریور 1401

مار بوآ و پیتون در خانه تهرانی ها

مار بوآ رنگین کمانی، یکی از خاص ترین مارهای دنیا، فوق العاده لاکچری و زیبا. ایگوانا آبی فیروزه ای بسیار زیبا با اخلاقی خاص. اینها تبلیغاتی هستند که صفحات خریدو فروش خزندگان در فضای مجازی برای جلب مشتری استفاده می کنند از اینها که بگذریم این روزها برخی...

3 شهریور 1401

اولین ویدیو از گیم پلی Skate 4 به بیرون درز کرد؛ تست بازی شروع شده است

چندی پیش تصاویری از نسخه قبل از آلفای بازی اسکیت 4 (Skate 4) منتشر شد. طبق چیزی که عرضه شده، این بازی تمرکز زیادی روی روان بودن انیمشن و کلیت بازی دارد.

25 خرداد 1401

افشای شگرد جوانتر شدن خانم بازیگران ایرانی !

بازیگران ایرانی در زیبایی زبانزد هستند و با گذشت سن و به مرور زمان جوان تر هم می شوند. در این مطلب راز جذابیت روزافزون آنها برملا شده است.

18 اردیبهشت 1401

کلاه پوست حیوانی شبنم قلی خانی!

خبرنگاران:شبنم قلی خانی استوری زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است و درحالیکه گلاه پوست حیوانی بر سر داشت با بی اعتنایی به شعار دوستداران حیوانات خودنمایی کرد و الیته حتما بعدها می آید و می گوید که ÷وست مصنوعی بوده است !

8 اردیبهشت 1401

فیلم لحظه بیرون انداختن مینا وحید از کنسرت ماکان بند ! ، خانم بازیگر ضایع شد

خبرنگاران: مینا وحید بعد از حرکت جنجالی اش در کنسرت ماکان بند در صفحه شخصی اش از خودش و امیر مقاره صحبت هایی کرد که جنجال به پا کرد.

19 بهمن 1400

عکس خاص ساره بیات با شلوار چسبان

خبرنگاران:ساره بیات تصویر زیر را از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

4 بهمن 1400

عکس بدون سانسور از هانیه توسلی ! ، زیبایی خدادادی خانم بازیگر زخم کاری!

خبرنگاران:هانیه توسلی بازیگر محبوب ایرانی است که به تازگی عکسش در نقش تئاتری منتشر شد و حواشی به راه انداخت.

29 دی 1400

مریم مومن با تیپ عجیب

خبرنگاران : مریم مومن از بازیگران جوان کشورمان است که با سریال بانوی عمارت به معروفیت رسید. در این تصویر او را با موهای سفید ملاحظه می کنید.

6 آذر 1400

پخش نون خ در آی فیلم ادامه دارد

شبکه آی فیلم در پی پخش فصل اول از سریال نون خ، فصل دوم این مجموعه طنز را نیز ادامه می دهد.

1 آذر 1400

عکس حسرت آور رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل برای بهنوش طباطبایی !

خبرنگاران:رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی چندی پیش عکسی از خود با گوشواره جالبش منتشر کرد.

14 آبان 1400

آخرین شرایط عزت الله مهرآوران پس از ابتلا به کرونا

فرزند عزت الله مهرآوران با اشاره به فرایند درمانی پدرش اعلام کرد که امروز صبح پزشکان او را به خواب مصنوعی برده اند.

15 مهر 1400

مروری بر آخرین قسمت سریال زخم کاری

خبرنگارانـ قسمت پانزدهم سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان جمعه 19 شهریور 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

21 شهریور 1400
تعداد: (29)