بازی Mouse با اقتباس از انیمیشن های قدیمی دیزنی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ وردپرس، اگر شما از هواداران کارتون های قدیمی دیزنی باشید، می دانید که این انیمیشن ها سبک بسیار خاصی داشتند. معروف ترین شخصیت دیزنی یا میکی ماوس (Micky Mouse) ظاهر بسیار خاصی داشت و تمامی این انیمیشن ها هم به شکل سیاه و سفید بودند. حال با گذر زمان ظاهر انیمیشن های دیزنی هم تغییر بسیار زیادی نموده ولی همچنان بسیاری از افراد در پی تجربه قدیمی این کارتون ها هستند.

بازی Mouse با اقتباس از انیمیشن های قدیمی دیزنی معرفی گردید

اگر شما از این دسته افراد باشید و بخواهید در دنیای آن کارتون های قدیمی زندگی کنید، بازی Mouse برای شما ساخته شده است. البته این بازی دقیقاً مشابه انیمیشن های دیزنی نیست و خشونت بیشتری نسبت به آن ها دارد. در اصل بازی Mouse یک بازی در سبک اول شخص شوتر است که دنیای آن برگرفته از دنیای قدیمی دیزنی و انیمیشن های قدیمی است. این بازی به وسیله شرکت Fumi طراحی شده و اولین تریلر آن چندی پیش عرضه شد.

بازی Mouse به طور کامل برگرفته از انیمیشن های قدیمی است. با این حال این بازی کوشش نموده تا هیجان آن ها را بیشتر نموده و در نتیجه سبک اول شخص شوتر را با آن ترکیب نموده است. در نتیجه شما با گیم پلی ای مشابه به بازی دوم (Doom) و دنیایی مشابه به عناوین دیزنی روبرو خواهید بود. تمامی انیمیشن و حرکات در بازی برگرفته از کارتون های قدیمی دیزنی است که باعث شده جذابیت خاصی داشته باشد.

بازی Mouse در مراحل ابتدایی ساخت واقع شده است. در نتیجه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی وجود ندارد ولی شرکت سازنده اعلام نموده که میخواهد این بازی را تا سال 2025 بدست هواداران برساند. همینطور اینکه مانند شرکت های بازی ساز دیگر، هدف اصلی شرکت Fumi این است که برترین تجربه ممکن را به کاربر ارائه دهد در نتیجه در عرضه بازی عجله نخواهد کرد.

نکته اصلی در خصوص بازی موش ایده بسیار خاصی است که دارد. به این شکل که تنها عنوانی که نزدیک به این ایده است بازی کاپهد (Cuphead) بوده که چند سال پیش عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. با این حال ایده بازی Mouse از این نظر نو است که این کارتون های قدیمی را با یک سبک به شدت محبوب در دنیای گیمینگ ترکیب نموده و یک بازی با ایده کاملاً نو را در دسترس هواداران قرار داده است.

نکته اصلی اینجاست که در دنیای گیمینگ خلاقیت بسیار کم شده است و تماشا چنین عناوینی واقعاً لذت بخش است. در کل به علت اینکه شرکت ها بیشتر در پی سود هستند کمتر ریسک نموده و در نتیجه بیشتر ایمن عمل می نمایند. به همین علت ما شاهد خلاقیت کمتری در دنیای گیمینگ هستیم و تماشا چنین عناوینی مخصوصاً در میان بازی های نو بسیار ستودنی است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Mouse با اقتباس از انیمیشن های قدیمی دیزنی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Mouse با اقتباس از انیمیشن های قدیمی دیزنی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید