زمان پخش سری نو سریالیست

به گزارش وبلاگ وردپرس، سری نو برنامه سریالیست از 17 تیر با فضا، دکور و آیتم های تازه به صورت هفتگی پنجشنبه ها ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک می رود.

زمان پخش سری نو سریالیست

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ وردپرس به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل قبلی سریالیست در شب های نوروز 1400 از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال 99 با دریافت حدودا 2 میلیون و 500 هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی گشت.

با تصمیم شبکه قرار بر این شد سریالیست به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این بار به تولیدات 1400 سیما در حوزه سریال بپردازد. این برنامه هر هفته پنجشنبه ها با عوامل و بازیگران یکی از سریال هایی که در سال جاری روی آنتن شبکه های مختلف سیما رفته، گفتگو می کند.

همچنین به جز بخش گفتگوی اصلی برنامه، سریالیست آیتم های دیگری با موضوعات مختلف همچون خاطره بازی دارد و شخصیت های سریال های نوستالژیک مردم به برنامه می آیند و فضای ویژه ای با آن ها رقم خواهد خورد. بررسی هفتگی یک پرونده در آیتمی با اجرای یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از دیگر بخش های این برنامه است.

سریالیست با دکوری کاملا تازه در فضایی نو تولید می شود و تنی چند از بازیگران و کمدین ها هم در این سری آیتم اجرا می کنند.

سری تازه این برنامه به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که از پنجشنبه 17 تیر هر هفته ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان پخش سری نو سریالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پخش سری نو سریالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید