سینما

پرواز راننده به بیرون از خودرو! ، این تصادف عجیب تعجب جهانیان را برانگیخت

این کاملاً قابل درک است که نسبت به همه چیزهایی که در تاریخ 1 آوریل یا 13 فروردین در فضای مجازی منتشر شده، شک داشته باشید (معروف به دروغ سیزده!). با این حال، این ویدیو مطمئناً به طرز وحشتناکی واقعی به نظر می رسد.

13 فروردین 1403

با انواع قطارهای ایران آشنا شوید

قطار یکی از وسایلی است که بسیاری از گردشگران از آن برای سفر کردن استفاده می نمایند. قطار هم راحت و ایمن است و هم وسیله حمل و نقل ارزرانی به شمار میرود. بعلاوه با سفر از طریق قطار می توانید از طبیعت و منظره ها متنوع در طول مسیر لذت ببرید. در این مطلب از مجله...

1 اسفند 1402

دوربین زوم گلکسی S24 اولترا در مقابل گلکسی S23 اولترا؛ پادشاه زوم کدام است؟

گلکسی S24 اولترا اوایل سال 2024 با تغییرات عجیب در بخش دوربین زوم در مقایسه با نسل گذشته یعنی گلکسی S23 اولترا راهی بازار شده است. این گوشی حالا از دوربین تله فوتوی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری اپتیکال بهره نمی برد؛ به جای آن، سامسونگ ترجیح داده از سنسور 50 مگاپیکسلی...

30 بهمن 1402

برترین سریال های ماجراجویی؛ از وان پیس تا مندلورین

فیلم ها و سریال های ماجراجویی روایت گر داستان های مجذوب کننده، هیجان انگیز و اغلب حماسی هستند و معمولا روی فرد یا افرادی متمرکز می شوند که یک ماموریت سخت یا غیرممکن را برعهده دارند و اهداف آن ها به معروفیت، ثروت و قدرت ختم می گردد. برترین فیلم های ماجراجویی...

28 دی 1402

ببینید؛ نمونه اولیه بازی کنسل شده دردویل از دوران پلی استیشن 2 منتشر شد

در حالی که هواداران بازی اسپایدرمن 2 درباره یک بسته الحاقی با موضوع شخصیت دردویل (Daredevil) برآورد می نمایند، نمونه اولیه یک بازی لغو شده از این شخصیت در فضای آنلاین ظاهر شده است.

15 آبان 1402

موبایلی که قبل از معرفی در دستان یک هنرپیشه دیده شد!، فیلم

دیجیاتو نوشت: در این کمپین تبلیغاتی، انوشکا شارما، بازیگر معروف هندی، گوشی تاشوی وان پلاس را در دست گرفته است و آن را به دیگران نشان می دهد.

8 مهر 1402

آدم فضایی جنجالی مکزیک واقعی است؟ ، عکس

سه شنبه 22 مرداد اجساد فسیل شده بیگانگان فضایی به وسیله فردی که خودش را کارشناس یوفو می خواند در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شد. آیا این اجساد واقعی هستند؟

23 شهریور 1402

7 عادت مؤثر برای تقویت حافظه که بهتر است هر روز انجام دهید

اگر سنتان بالا رفته است و حس می کنید هوش و ذهنتان آن بازدهی قبلی را ندارد به سراغ یک موسسه آموزشی مخصوص بزرگسالان بروید و با یادگیری زبان یا موسیقی نو مغزتان را تقویت کنید.

14 شهریور 1402

این سو واقعیت، آن سو خیال منبع مناسبی برای اقتباس است؟

خبرنگاران - مریم محمدی: در فرصت به جامانده تا برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران کتاب این سو واقعیت، آن سو خیال به لحاظ قانونی می تواند منبع مناسب اقتباس برای ساخت فیلم های کوتاه باشد.

22 تیر 1402

آنالیز ردمی نوت 12 پرو پلاس؛ شارژ فوق سریع و دوربین شگفت انگیز!آنالیز گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

در این مطلب به آنالیز گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس می پردازیم؛ میان رده ای که مشخصات فنی معمولی اما شارژر و دوربین قدرتمندی دارد.

13 تیر 1402

هنرمند برجسته تئاتر هرمزگان درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، ساینا امیری متولد بیست و ششم اردیبهشت 1361 در بندرعباس، بازیگر و کارگردان تئاتر، طراح لباس، چهره پرداز و گرافیست هنر های نمایشی بود.

6 تیر 1402

چند نقش آفرینی ماندگار فخری خوروش

از به یادماندنی ترین نقش آفرینی های فخری خوروش می توان به بازی در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه در سریال امیرکبیر اشاره نمود.

23 خرداد 1402

روستایی با خانه های چوبی خاص، 59 فواره مداوم آب پاشی می نمایند تا خانه ها آتش نگیرند

تابستان ها برای اینکه روستا و خانه های چوبی آتش نگیرد، 59 فواره آب نصب شده تا مداوم آب پاشی نمایند.

19 خرداد 1402

جای جایزه ملی داستان دینی در فضای ادبیات کشورمان خالی است، ضرورت حمایت ویژه از شعر و داستان

علی محمد مؤدب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سه دوره از جایزه ملی داستان حماسی و رونمایی پوستر دوره چهارم مطرح نمود: ابتکار این طرح متعلق به مرحوم سعید تشکری بوده که دوره های قبل را با شایستگی دبیری نموده و توانسته ظرفیت مغفول مانده در ادبیات...

9 خرداد 1402

این اپلیکیشن خارجی از کاربران جاسوسی می نماید!

زومیت نوشت: بعضی برنامه های اندروید پس از نصب می توانند رفتار خود را تغییر دهند و به بدافزاری مخرب تبدیل شوند.

6 خرداد 1402

سامسونگ فراوری انبوه حافظه های رم 12 نانومتری DDR5 DRAM را شروع کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس، به عنوان رهبر جهانی بازار حافظه های پیشرفته، از شروع فراوری انبوه حافظه های 16 گیگابیتی DDR5 DRAM خود اطلاع داد. این حافظه ها در کلاس 12 نانومتری فراوری می شوند که پیشرفته ترین فرآیند صنعتی حال حاضر است و با عملکردی بهتر، پردازش برنامه...

5 خرداد 1402

آیا آپدیت درایور کارت گرافیک از نظر امنیتی لازم است؟

احتمالا این سوال بسیاری از کاربرهاست که آیا حتما باید نسبت به آپدیت درایور کارت گرافیک اقدام کنیم یا خیر. در این مقاله، به این سوال رایج پاسخ می دهیم.

4 خرداد 1402

10 سریال کمدی سیاه که حتما باید دیدن کنید

سریال های کمدی سیاه روز به روز بیشتر می شوند تا هواداران دوآتشه این آثار کمتر احساس کمبود نمایند. مردم به یاری سریال های کمدی سیاه مثل برای من مرده (Dead to me) و بدون شرم (Shameless) تراژدی هایی که برای شان اتفاق افتاده یا ممکن است رخ بدهد را هضم می نمایند. از طرف...

25 اردیبهشت 1402

جناب خان دوباره روی آنتن می رود؟

صداپیشه عروسک جناب خان گفت: فعلا منتظریم که ببینم چه اتفاقی قرار است برای جناب خان بیفتد؛ ممکن است که دوباره جناب خان را روی آنتن ببینیم.

20 اردیبهشت 1402

مسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها؛ هر آنچه باید بدانیدمسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها

اگر از گوشی پوکو X4 پرو 5G استفاده می کنید و گاه و بی گاه با مسائل ریز و درشتی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری روبرو می شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید چون به صورت کاملا جامع و کامل به بررسی تمام مسائل و راه چاره آن ها پرداخته ایم.

21 فروردین 1402
تعداد: (94)