ببینید؛ نمونه اولیه بازی کنسل شده دردویل از دوران پلی استیشن 2 منتشر شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، در حالی که هواداران بازی اسپایدرمن 2 درباره یک بسته الحاقی با موضوع شخصیت دردویل (Daredevil) برآورد می نمایند، نمونه اولیه یک بازی لغو شده از این شخصیت در فضای آنلاین ظاهر شده است.

ببینید؛ نمونه اولیه بازی کنسل شده دردویل از دوران پلی استیشن 2 منتشر شد

اسپایدرمن 2 به تازگی منتشر شده و تحسین منتقدان و بازیکنان را برانگیخته است. این بازی در کنار ارائه تجربه ای فوق العاده مجذوب نماینده از اسپایدرمن، شامل استراگ های مختلفی است که به شخصیت های مختلف مارول اشاره دارند. یکی از این استراگ ها به دردویل اشاره دارد. حال بسیاری بر این باورند که این مورد به معرفی این شخصیت در آینده در قالب یک بسته الحاقی اشاره دارد. حتی برایان اینتیهار، کارگردان خلاقیت بازی، نیز در خصوص این مورد اظهار نظر نموده و به بازیکنان گفته که منتظر اخبار تازه باشند.

در حالی که هواداران در خصوص این موضوع بحث می نمایند، بازگشتی به گذشته در قالب یک بازی لغو شده از دوران پلی استیشن 2، دردویل را به علت دیگری در صدر اخبار نگه می دارد. البته این اولین بار نیست که هواداران در خصوص این بازی آگاه می شوند، زیرا چند سال پیش ویدیوهایی از این بازی با عنوان Daredevil: The Man Without Fear به صورت آنلاین منتشر شد. این بازی سوم شخص در سبک beat ‘em up، به وسیله کمپانی 5000Ft ساخته شده و قرار بود که روی ایکس باکس، پلی استیشن 2 و رایانه های شخصی منتشر گردد. اکنون به نظر می رسد که یک نسخه قابل بازی از این اثر به صورت آنلاین در دسترس است.

در واقع طبق اطلاعات منتشر شده، گروه Hidden Palace که به حفظ بازی های قدیمی و گم شده در تاریخ اختصاص داده شده است، نمونه اولیه بازی را از یک توسعه دهنده ناشناس دریافت نموده است. سپس این نمونه اولیه به وسیله فردی به نام SolidSnake11 قابل بازی شد و به عنوان یک فایل قابل دانلود در دسترس نهاده شد. در این بازی شما در نقش بی باک در مقابل گروه های Hells Kitchen قرار می گیرید تا جنگ بر سر قدرت را متوقف کنید.

لازم به ذکر است که این بازی که در ابتدا قرار بود در فوریه 2003 در کنار فیلم آن منتشر گردد اما تا مارس 2004 در حال توسعه بود. با این حال، به علت درخواست های سونی، مارول بازی را تأیید نکرد، زیرا با ایده اصلی آن ها مطابقت نداشت. طبق گزارش ها، در طول توسعه Daredevil: The Man Without Fear، سونی پیشنهاد کرد که این بازی تبدیل به یک اثر در سبک بزن بزن شده و دارای سیستم پیشرفتی مانند Pro Skater از Tony Hawk باشد. ظاهراً مارول به خواسته های سونی علاقه نداشت و پیچیدگی های بیشتری مانند خروج کارکنان و مشکل در موتور بازی نیز گریبانگیر بازی شد.

در حالی که Daredevil: The Man Without Fear تنها یکی از چندین بازی لغو شده مارول در طول سال ها است، شرایط تقریبا تکمیل شده اش آن را به یک مورد جالب تبدیل می نماید. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده از این بازی لغوشده را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ نمونه اولیه بازی کنسل شده دردویل از دوران پلی استیشن 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ نمونه اولیه بازی کنسل شده دردویل از دوران پلی استیشن 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید