گل محمدی با این حرف تکلیف پرسپولیس با استقلال را روشن کرد ، علت دعوت نشدن عمری را من می دانم

به گزارش وبلاگ وردپرس، مافع راست سابق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس فقط خودش باشد و روی کارش متمرکز عمل کند حتی می تواند قهرمانی را جشن بگیرد.

گل محمدی با این حرف تکلیف پرسپولیس با استقلال را روشن کرد ، علت دعوت نشدن عمری را من می دانم

به گزارش وبلاگ وردپرس پنج شنبه هفته جاری، پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملوان انزلی برود. شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی شیرین در رفسنجان و مقابل مس این شهر حالا باید به مصاف شاگردان مازیار زارع بروند.

علیرضا محمد مدافع راست سابق پرسپولیس در خصوص این ملاقات به خبر ورزشی گفت: ما فوتبالی ها یک مثل داریم و همواره می گوییم باید چک اول را زودتر بزنید تا برنده این بازی شوید. پرسپولیس جلوی ملوان انزلی باید گل زودهنگام یا همان چک زودتر را بزند چرا که هرچه از روی این بازی بگذرد گل زدن به تیم حریف سخت تر خواهد شد.

وی ادامه داد: گاهی پیش می آید که شما حریف را از پیش بازنده می دانید و همین موضوع کار را برای تیم سخت تر خواهد نمود. پرسپولیس اگر ملوان را دست کم بگیرد با مشکل روبرو خواهد شد و مطمئن هستم آقا یحیی خودش این موضوع را به شاگردانش گوشزد می نماید. ملوان انزلی تیمی ریشه دار است که همواره جلوی پرسپولیس با انگیزه کار نموده و این بار هم با همین نگاه می آید. البته قابل پیش بینی است که این تیم اول برای گل نخوردن به تهران می آید و بعد گل زدن و ممکن است این دفاع تیمی سنگین، پرسپولیس را با مشکل روبرو کند. گل زودهنگام می تواند ملوان را از لاک دفاعی بیرون آورده و راه را برای زدن گل های بیشتر باز کند.

بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص ملاقات اخیر با مس رفسنجان و اشتباه داوری در اعلام پنالتی به سود تیم یحیی گل محمدی نیز توضیح داد: همواره شعبون و یک بار هم رمضون! پرسپولیس به این پنالتی ها نیازی ندارد و در همین فصل هم به مقدار کافی از ناحیه اشتباهات داوری متضرر شده است. این شلوغ بازی ها برای بازی های بعدی پرسپولیس است و مدیران و مسئولان باشگاه باید به هوش باشند و اجازه ندهند در ملاقاتهای آینده این تیم متضرر گردد. پرسپولیس آن قدر قوی است که می توانست مس رفسنجان 11 نفره را هم شکست دهد و حالا یک پنالتی باعث این همه سروصدا شده است.

علیرضا محمد در خصوص حواشی اخیر باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا نیز گفت: به نظرم یحیی گل محمدی با ابراز تأسف از این اتفاق نشان داد که پرسپولیس در پی زمین خوردن استقلال نیست. مسائل این باشگاه هم در برنامه زنده تلویزیونی آنالیز و همه چیز معین شد که چه اتفاقی افتاده است اما حرف من این است که این دعوای پرسپولیس و استقلال بیشتر به سود تیم سوم یعنی سپاهان اصفهان است! پرسپولیس اصلا و ابدا نباید وارد این بازی گردد و باید کارخودش را انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر قائل بوده و گفت: هنوز 6 هفته دیگر از لیگ برتر به جای مانده و همین بازی ها آبستن اتفاقات زیادی است. مطمئن هستم سپاهان و استقلال امتیاز از دست می دهند و اگر پرسپولیس فقط خودش باشد و روی کارش متمرکز عمل کند حتی می تواند قهرمانی را جشن بگیرد. پرسپولیس نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی هم شانس قهرمانی دارد. این روزها کوشش هایی صورت می گیرد که تمرکز این تیم از بین برود اما نباید پرسپولیسی ها تحت تأثیراین حواشی قرار بگیرند.

علیرضا محمد که زمانی مربی محمد عمری بوده است در خصوص شرایط فعلی این بازیکن گفت: محمد عمری را چند سالی است که می شناسم و می دانم چه پتانسیلی دارد. من شنیدم به خاطر مصدومیت زانو به تیم ملی دعوت نشده اما حتم دارم در صورت کمی توجه بیشتر می تواند حتی در جام ملت های آسیا عصای دست امیر قلعه نویی باشد. محمد عمری یک جوان مطمئن با اعتماد به نفس بالاست. هرچقدر فشار بازی بیشتر باشد او عملکرد بهتری نشان می دهد و از او در آینده بیشتر از این هم خواهید شنید چرا که یک استعداد ناب است.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی با این حرف تکلیف پرسپولیس با استقلال را روشن کرد ، علت دعوت نشدن عمری را من می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی با این حرف تکلیف پرسپولیس با استقلال را روشن کرد ، علت دعوت نشدن عمری را من می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید