مهمترین عامل رجحان پرسپولیس مقابل سپاهان چه بود؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مهمترین عامل رجحان سرخپوشان مقابل سپاهان این بود که شاگردان گل محمدی بدون اشتباه بازی کردند و تمام راه های نفوذ شاگردان نویدکیا را بسته بودند.

مهمترین عامل رجحان پرسپولیس مقابل سپاهان چه بود؟

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: دو تیم مدعی قهرمانی لیگ به مصاف هم رفتند و هر دو برای پیروزی کوشش می کردند. پرسپولیس در آغاز بهتر بازی کرد و با استفاده از بازیکنان سرعتی که در اختیار داشت، نفوذهای خوبی در عمق دفاع سپاهان داشت و در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت. در واقع با یک بازی هدفمند یک بازی شش امتیازی را از سپاهان برد. شاگردان گل محمدی خیلی بی گدار به آب نزدند و برای تمام دقایق بازی برنامه ریزی داشتند.

وی ادامه داد: سرخپوشان در دقایقی از این ملاقات به بازی شان سرعت می دادند و زمان هایی هم نسبت به نمایش حریف سرعت بازی را کم می کردند. مهمترین عامل فزونی پرسپولیس مقابل سپاهان این بود که بازیکنان بدون اشتباه بازی کردند و تمام راه های نفوذ شاگردان نویدکیا را بسته بودند. سپاهان یک تیم پرمهره و باکیفیت است، ولی کادر فنی پرسپولیس این تیم را به خوبی بررسی نموده بود و بازیکنان خیلی عالی توجیه بودند که چگونه باید بازی نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من از ابتدای فصل گفتم که پرسپولیس سال جاری هم مدعی اول قهرمانی است و باید به این تیم زمان بدهیم. به هر حال تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آمده و احتیاج است که بازیکنان به هماهنگی صد درصد برسند. الان می بینیم که کم کم بازیکنان به هماهنگی رسیدند و نتایج تیم نشان دهنده این امر است. همواره هم نباید یک تیم زیبا بازی کند. در لیگ سال جاری که امتیازها خیلی به هم نزدیک است و مسابقات فشرده برگزار می گردد کسب سه امتیاز در درجه اول اهمیت واقع شده است.

پنجعلی در خصوص رقابت پرسپولیس با استقلال در صدر جدول توضیح داد: هر زمان که سرخابی ها قوی بودند تیم ملی ما ثمره آن را دیده است. سال جاری هم استقلال تیم خوبی نشان داده و تا اینجای کار نتایج خوبی کسب نموده و صدرنشین لیگ است. البته پرسپولیس به خوبی این تیم را تعقیب می نماید. به عقیده من پرسپولیس می تواند فاصله سه امتیازی اش با استقلال را جبران کند و حتی به صدر جدول برسد. بازی های زیادی تا خاتمه فصل به جای مانده است و قطعاً اتفاقات زیادی در آینده رخ خواهد داد و شاگردان گل محمدی می توانند ششمین قهرمانی پیاپی شان را جشن بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس احتیاج به تقویت دارد؟، گفت: قطعاً این تیم احتیاج به بازیکن نو دارد، به ویژه اگر مشکل تیم حل گردد و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد. این تیم برای قهرمانی لیگ برتر چیزی کم ندارد، ولی اگر قرار باشد با حریفان آسیایی رقابت کند احتیاج به جذب بازیکن و تقویت تیم دارد. من امیدوارم که مشکل پرسپولیس و استقلال حل گردد و این دو تیم بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا نمایند. به هر حال لیگ قهرمانان آسیا انگیزه تیم ها را افزایش می دهد و باعث می گردد که ما رقابت های مجذوب کننده تری را ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهمترین عامل رجحان پرسپولیس مقابل سپاهان چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین عامل رجحان پرسپولیس مقابل سپاهان چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید