پاسخ رحمتی به ادعای مایلی کهن

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی نساجی در واکنش به اظهارات مایلی کهن مبنی بر اینکه او با توصیه قلعه نویی سرمربی نساجی شده گفت: سعی کردم همواره نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم یاری کنم، کار می کنم. روزی هم نتوانم یاری کنم با یک خداحافظی همه را مسرور می کنم.

پاسخ رحمتی به ادعای مایلی کهن

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی، سرمربی نساجی در حاشیه تمرین عصر امروز این تیم اظهار کرد: شرایط ما و حال بازیکنان با تماشا تماشاگران نساجی خوب بود. مردم هم حال خوبی از تماشا تیم شان داشتند و شرایط عالی بود. اولین حُسن تماشاگران، افزایش حس مسئولیت پذیری ماست و آنها مسئولیت ما را بیشتر می نمایند. نساجی متعلق به مردم قائمشهر است و طرفداران، این تیم را عاشقانه دوست دارند. کوشش می کنیم تمام انرژی خودمان را بگذاریم تا آنچه که شایسته مردم قائمشهر است، به آنها عرضه کنیم.

رحمتی درباره جابجایی توضیح داد: با توجه به شرایطی تیم و دریافت 44 گل خورده در فصل گذشته و قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول احتیاج بر این بود که ما از پایه و اساس تیم را درست بچینیم. از سوی دیگر سعی کردیم بازیکنانی ار به نساجی بیاوریم که من را یک سال تحمل نموده بودند و شرایط کاری مرا می دانستند. بعضی هم بودند که قراردادشان تمام شده بود مثل حسینی و آزادی که مبلغ قراردادشان را پرداخت کردیم و آنها را به تیم آوردیم. اگر اینجا نمی آمدند، مطمئنا به جاهای دیگر می رفتند. برای هماهنگی تیم تصمیم گرفتیم که آنها را خریداری کنیم. مظاهری نیز به تیم اضافه شد و 6 سهمیه مان را خریدیم.

سرمربی تیم نساجی ادامه داد: جلساتی با کادر فنی داشتیم، باید از آن یک سهمیه نهایت استفاده را ببریم و باید با وسواس و ظرافت بیشتری خریداری کنیم. بازیکن آخر را در پست وینگر یا وینگ بک یا شاید هافبک وسط. در این 2 پست تیم را برانداز می کنیم و در حال آنالیز هستیم که ببینیم کجا دست ما خالی است. 2 بازیکن خارجی خریداری کردیم که سعی مان بر این است که خیلی زود به جمع ما اضافه بشوند و زودتر با تیم زودتر هماهنگ شوند. مطمئناً ترکیب اولیه تیم مان شرایط خوبی خواهد داشت. نگرانی نداریم.

وی درمورد قیمت های نجومی در بازار جابجایی و معین سقف قرارداد، گفت: نمی دانم به یاد دارید یا خیر؟ من نخستین بازیکنی بودم که مرا به فدراسیون بردند و قراردادم را از بالا تا پایین آنالیز کردند و گفتند 350 میلیون تومان تایید است. قرارداد من در آن موقع حدود یک میلیارد تومان بود. این سقف قراردادها فقط حساسیت را بیشتر می نماید و باعث می گردد تیم ها اذیت شوند. بعضی تیم ها هستند که با توجه به شرایط مالی شان خرید می نمایند. ما نه بازیکنی را گران خریدیم و نه هزینه زیادی کردیم.

سعی می کنیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

رحمتی درخصوص هدف گذاری این تیم برای رقابت های پیش رو، گفت: قبلاً هم گفتم که نساجی در 3 سال گذشته رتبه خوبی نداشت. ما ابتدا طبق هدف گذاری دنبال رتبه تک رقمی در لیگ برتر هستیم و می خواهیم در آن جایگاه ماندگار شویم و تیمی را که لیاقت مردم قائم شهر است، داشته باشیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم کوشش می کنیم در حد توان و بضاعت مان نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان باشیم.

هر روز بیشتر از آسیایی ها عقب می افتیم

وی در پاسخ به این سوال که نساجی برای موفقیت در آسیا چقدر شانس دارد، توضیح داد: مشکل اصلی ما زیرساخت ها است و اینکه بازیکنان جوان در لیگ های خود نداریم. مربیان هم امنیت شغلی ندارند و ریسک نمی نمایند و به جوانان میدان نمی دهند و این باعث می گردد که هر روز بیشتر از دیروز از کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس عقب بیفتیم. آن ها 2 ستاره به تیم خود اضافه می نمایند و سایر بازیکنان هم آنها را می بینند و باعث پیشرفت سایر نفرات می گردد، اما عملاً ما این شرایط را نداریم و دنبال بازیکن خارجی مقرون به صرفه قیمت هستیم و آن بازیکنان مقرون به صرفه هم عملکرد خوبی ندارند. خدا را شکر سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و دو بازیکن خارجی آوردیم که خوب ظاهر شدند.

رحمتی درمورد حضور نوازی در استقلال، گفت: نوازی فصل گذشته در کنار من بود. ما 3 سال با هم بودیم و مسئله ای با هم نداریم. او تصمیم گرفت که سال جاری در استقلال باشد. برای کادر فنی خود یک مربی پرتغالی و یک مربی ایرانی دیگر اضافه خواهیم کرد. ضمن اینکه اگر شرایط فراهم گردد یک اردوی آماده سازی هم در ترکیه خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط ایوب کلانتری، گفت: کلانتری تصمیم داشت از تیم ما جدا گردد.

رحمتی در خصوص جدایی حسین حسینی از استقلال نیز گفت: از روز اولی که تصمیم گرفتم مربی شوم، تصمیمم این بود که در خصوص تیم های دیگر و اشخاص دیگر صحبت نکنم. چیزی که برای من مهم است نساجی، تیم و طرفداران این تیم است. تمام تمرکزم روی تیم خودم است.

دوست داریم در وطنی بازی کنیم

سرمربی نساجی در خصوص زیرساخت های استادیوم و مجوزهای آسیا ادامه داد: من اطلاعی ندارم در این خصوص که در آزادی یا نقش دنیا بازی می کنیم یا نه. من چیزی که در رابطه با استادیوم نقش دنیا می دانستنم در نشست خبری گفتم. چیزی که ما دوست داریم این است که در استادیوم وطنی و در حضور تماشاگران خودمان حضور داشته باشیم. من خودم در این استادیوم هم بازی کردم و هم مربیگری کردم. بازی در اینجا سخت است و طرفداران حمایت خیلی خوبی از تیم نساجی دارند و ما نیز دوست داریم چنین حمایتی را داشته باشیم.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه باوجود عملکرد خوب پس از انتخاب به عنوان سرمربی نساجی، بعضی ها مثل محمد مایلی کهن علت این موضوع را دخالت امیر قلعه نویی دانستند، گفت: احترام زیادی برای قلعه نویی و مایلی کهن قائلم. آنها استاد من بودند، افتخار این را داشتم که برای هر دو نفر آنها بازی کنم. هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی. فقط اینکه همه شما، مهدی رحمتی را می شناسید. شاید مهم ترین اتفاق زندگی هر کسی بازی کردن در جام دنیای باشد که برای آن همه کار بکند. من حتی حاضر نشدم که یک امضا کنم که در جام دنیای بازی کنم. مرا کامل می شناسید. این حرف ها برای این است که کسان دیگر را تبرئه کنیم و از نام رحمتی استفاده می کنیم. سعی کردم همواره نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم یاری کنم، کار می کنم. روزی هم نتوانم یاری کنم با یک خداحافظی همه را خشنود می کنم.

رحمتی در خصوص تیم ملی نیز گفت: درخصوص تیم ملی صحبت نمی کنم.

منبع: فرارو

به "پاسخ رحمتی به ادعای مایلی کهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رحمتی به ادعای مایلی کهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید