عربشاهی: پرسپولیس قهرمان آسیا می&zwnjشود، سازمان لیگ و برخی باشگاه&zwnjها کم&zwnjلطفی کردند

به گزارش وبلاگ وردپرس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم شنبه آینده با شکست حریف شرقی اش به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا خواهد کرد.

عربشاهی: پرسپولیس قهرمان آسیا می&zwnjشود، سازمان لیگ و برخی باشگاه&zwnjها کم&zwnjلطفی کردند

ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس درباره شرایط پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه باشگاه های ما می دانند که پرسپولیس به عنوان کننده فوتبال ایران باید در فینال آسیا بازی کند و باید به این تیم به چشم کننده ایران نگاه کنیم. سازمان لیگ و باشگاه هایی مثل نساجی می توانستند همکاری بیشتری داشته باشند و یک مقدار کم لطفی کردند. نساجی با برگزاری بازی مقابل پرسپولیس در تهران مخالفت کرد و سازمان لیگ به عنوان برگزارکننده مسابقات می توانست این بازی را در تهران برگزار کند و بازی برگشت را در قائمشهر تا به این شکل بازیکنان پرسپولیس از شرایط مسابقه دور نمی شدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در غیاب 4 بازیکن در فینال بازی کند و بازیکنان جایگزین می توانستند در صورت برگزاری دیدار با نساجی و ذوب آهن با حضور در ترکیب پرسپولیس اعتماد به نفس و با سایر بازیکنان هماهنگی بیشتری پیدا کنند. پرسپولیس در فاز هجومی با مشکلاتی روبرو بود و آرمان رمضانی و مهدی عبدی می توانستند با بیشتر بازی کردن کنار هم محک جدی تری برای فینال بخورند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با لغو دو بازی، پرسپولیس تا حدودی از نظر کار تیمی و تاکتیکی لطمه خورد و اگر همکاری بیشتری با این تیم صورت می گرفت، سرخپوشان از نظر کار تیمی در شرایط بهتری قرار می گرفتند. اینجا تنها مسئله پرسپولیس نیست بلکه بحث آبروی فوتبال ایران است. اگر در فینال نتیجه نگیریم حیثیت فوتبال ایران زیر سوال می رود.

عربشاهی اظهار داشت: شرایط در حال حاضر برای پرسپولیس سخت است و همه باید از کننده کشورمان حمایت کنیم. نباید برای هیچ کس رنگ مطرح باشد و باید همه دست به دست هم دهیم تا با انرژی مثبت روحیه و انگیزه تیم را بالا ببریم. قهرمانی در آسیا سخت است ولی دور از دسترس نیست چون بچه های ما همیشه ثابت کرده اند که می توانند با غیرت ایرانی از حیثیت فوتبال ما دفاع کنند. نفراتی که در اردوی پرسپولیس حضور دارند چیزی از غایبان این تیم کم ندارند و می توانند تفکرات گل محمدی را برای موفقیت در فینال پیاده و با هماهنگی و تلاش بیشتر کمبودها در دفاع و حمله را پر کنند. بهترین فرصت است که مهدی عبدی و رمضانی خودشان را در فینال نشان دهند. قول می دهم که با همت و تلاش بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد و تیم با جام به ایران برمی گردد.

وی در پاسخ به این سوال که بین ویسل کوبه و اولسان هیوندای کدام یک حریف بهتری برای پرسپولیس در فینال خواهد بود؟ گفت: پیش از اینکه این دو تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند هم من گفته بودم که برای پرسپولیس فرقی نمی کند در فینال با کدام تیم بازی کند. شاگردان گل محمدی باید با یک فوتبال حساب شده، حرفه ای و منطقی قهرمان آسیا شوند. سرخپوشان شخصیت قهرمانی را دارند. پیش از شروع دور برگشت لیگ قهرمانان پرسپولیس یک امتیاز کسب کرده بود و هیچ کس انتظار نداشت که این تیم به فینال برسد. در حال حاضر هم می گویم که این تیم قهرمان می گردد. هدف پرسپولیس قهرمانی است و فرقی نمی کند حریف اش کره ای باشد یا ژاپنی.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ وردپرس بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عربشاهی: پرسپولیس قهرمان آسیا می&zwnjشود، سازمان لیگ و برخی باشگاه&zwnjها کم&zwnjلطفی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربشاهی: پرسپولیس قهرمان آسیا می&zwnjشود، سازمان لیگ و برخی باشگاه&zwnjها کم&zwnjلطفی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید