کاربرد های فناوری نانو در پوشش دهی آنالیز می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت های فناور، با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران و دنیا در صنعت پوشش دهی سطح دوره صنعتی کاربرد های فناوری نانو در صنعت پوشش دهی سطح برگزار می گردد.

کاربرد های فناوری نانو در پوشش دهی آنالیز می گردد

به گزارش گروه دانش و فناوری وبلاگ وردپرس، راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، دوره صنعتی کاربرد های فناوری نانو در صنعت پوشش دهی سطح با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران و دنیا در صنعت پوشش دهی سطح به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همکاری شرکت های فناوری نانو و ارائه محققان و فناوران فعال در این حوزه برگزار می گردد.

این دوره در قالب دوره های صنعتی فناوری نانو و به مدت 20 ساعت در چهار بخش در روز های پنج شنبه 9، 16، 23 و 30 بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت های فناور پیروز در صنعت پوشش دهی سطح، معرفی سیاست ها و الگو های حمایتی ستاد نانو، تبیین چالش ها و احتیاج های صنعتی و پژوهشی مورد احتیاج برای حل مسائل شرکت ها، سازمان ها و صنایع در صنعت پوشش دهی سطح، ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور و ایجاد بستر های مناسب همکاری علاقمندان با شرکت های فناور در زمینه های تحقیقاتی، صنعتی، بازاریابی و فروش از جمله اهداف این دوره است.

سرفصل های این دوره که با رویکرد صنعتی و فناورانه برگزار می گردد، شامل معرفی برنامه ها، حمایت ها و سیاست های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در حوزه نانوپوشش ها، سیستم های لایه نشانی تحت خلأ، کاربرد های صنعتی پوشش های پلاسمایی، فناوری پوشش تبدیلی نانو زیرکونیوم (جایگزینی مناسب برای پوشش فسفاته) ، پوشش های نانوساختار مقاوم ضدسایش و ضدخوردگی، افزایش راندمان کوره های صنعتی، بویلر ها و مبدل های حرارتی با استفاده از نانو پوشش ها و لایه های نازک اپتیکی؛ ویژگی ها و کاربردها می گردد.

کاربرد های صنعتی پوشش های نانو ساختار، کاربرد های نانوپوشش ها در صنایع، ماشین آلات پوشش دهی نانو به روش PVD، کاربرد های فناوری پلاسما در لایه نشانی و پردازش مواد، پوشش های نانوساختار اکسیدی و طراحی و کاربرد پوشش های نوین نانوساختار سخت و مقاوم به خوردگی در صنایع از دیگر سرفصل های این دوره به شمار می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاربرد های فناوری نانو در پوشش دهی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد های فناوری نانو در پوشش دهی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید