چالش جدید عصر جدید برای داوران، تماشاگران حق اعتراض دارند

به گزارش وبلاگ وردپرس، شب گذشته قسمت افتتاحیه ای از فصل دوم عصر جدید روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

چالش جدید عصر جدید برای داوران، تماشاگران حق اعتراض دارند

به گزارش خبرنگار وبلاگ وردپرس، ایمان قیاسی مجری بخش پشت صحنه عصر جدید در این قسمت به مصاحبه با مربیان و معرفی بخش های تازه مسابقه پرداخت.

او همچنین در بخشهایی از برنامه با احسان علیخانی مصاحبه کرد.

علیخانی در بخشی از این مصاحبه درباره ویژگی های این برنامه استعدادیابی در فصل دوم اشاره و خاطر نشان کرد: صحنه عصر جدید برای شرکت نمایندگان حدود 70 متر بزرگتر شده است و معماری لوکیشن در قسمت تماشاگران و دیگر صندلی های لوکیشن تغییر نموده است.

وی با اشاره به بزرگتر شدن صندلی تماشاگران اظهار کرد: حدود هزار نفر در حالت فعلی می توانند در صندلی تماشاگران قرار بگیرند.

علیخانی در فصل جدید به یک چالش اساسی برای داوران اشاره و مطرح نمود: اگر داوران در طول اجرا به اجرای شرکت نماینده رای ندهند دیگر نمی توانند رای دهند و یا حتی نظر و تحلیل خود را ارائه نمایند. درواقع داوران هم وارد یک مسابقه شده اند و اگر رای ندهند حق رای آنها مسدود می گردد.

وی در سرانجام گفت: اگر داور رایی بدهد که دلیلی برای آن نداشته باشد و مربی آن شرکت نماینده به این رای اعتراض داشته باشد ما این رای داور را به مشورت تماشاگران می گذاریم و نظر تماشاگران درباره رای داور پرسیده می گردد. البته تماشاگران درباره رای داور نمی توانند تاثیرگذار باشند اما با این شور و مشورت می تواند خودش رای خود را تغییر دهد و برگرداند.

منبع: جام جم آنلاین

به "چالش جدید عصر جدید برای داوران، تماشاگران حق اعتراض دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید عصر جدید برای داوران، تماشاگران حق اعتراض دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید