فعالیت 28 پایگاه و کارگزار برای صادرات محصولات دانش بنیان

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از معاونت علمی و فناوری، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گسترش همکاری و تعاملات فناورانه با سایر کشورها و نهادهای علمی بین المللی و متخصصان خارج از کشور را یکی از اهداف خود تعریف نموده است.

فعالیت 28 پایگاه و کارگزار برای صادرات محصولات دانش بنیان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

کاری که می تواند به تحقق اقتصاد دانش بنیان شتاب دهد و توانمندی های علمی و فناورانه کشور را به بازار دنیای معرفی کند. این فرایند با کوشش 28 پایگاه صادراتی و کارگزار تجاری برون مرزی شتاب گرفته است. 4 مرکز شتاب دهی داخلی و خارجی نیز در کنار پایگاه ها و کارگزاران صادراتی ایستاده اند تا زنجیره صادرات این محصولات را تکمیل تر نمایند.

حاصل این کوشش فناورانه تا به امروز منجر به شکل گیری 11 کارگزار برون مرزی یا شرکت های مدیریت صادرات شده است. همچنین 13 کارگزار تجاری برون مرزی برای تحقق این هدف کوشش می نمایند. مجموعه ای از عوامل و کوشش ها که شکل گرفته اند تا محصولات و خدمات زیست بوم فناوری و نوآوری را به خارج از مرزهای کشور معرفی نمایند و بازاری دنیای برای آنها بیابند.

تعداد شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر رشدی صعودی داشته است و محصولات و خدمات ارائه شده توسط آنها نیز هر سال بیشتر می گردد. محصولاتی مبتنی بر فناوری و نوآوری. ایجاد بازار داخلی برای این محصولات خوب و مطلوب است؛ اما در کنار این کار کوشش هایی نیز برای توسعه بازار دنیای این دستاوردها اجرا شده است تا دنیا با توانمندی های علمی و فناورانه متخصصان و فناوران ایرانی بیشتر آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فعالیت 28 پایگاه و کارگزار برای صادرات محصولات دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 28 پایگاه و کارگزار برای صادرات محصولات دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید