شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند

به گزارش وبلاگ وردپرس، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن تاکید بر این موضوع که شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند در آیین اختتامیه جایزه ملی فناوری نکست حضور پیدا کرد.

شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس ، در آیین اختتامیه این جشنواره دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند گفت:شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان یکی از پر افتخارترین مجموعه های علمی کشور است. به عنوان دومین استان کشور که در این حوزه پیشرو است پذیرفت که میزبان این جشنواره باشد و باید گفت اصفهان خانه امید این کشور است و بعلاوه تمام کوشش ما بر این است که چنین برنامه هایی در خارج از تهران و در دیگر استان ها هم باشند.

او گفت:وزرای قبلی علوم و فناوری چندین سال زحمت کشیدند که فناوری ای حاصل گردد تا امروز قابل استفاده باشد.

او ضمن اشاره به این موضوع که شرکت دانش بنیان پیروز که به اقتصاد ومحصول رسیدند و همه دست به دست هم دادند تا معاونت علمی شکل گیرد، گفت:ما در کشور به این احتیاج داریم که مراکز بزرگی داشته باشیم که محل آفرینش فناوری باشند. شرکت هایی که در این برنامه حضور داشتند برای آینده برنامه ریزی داشتند و دبیرخانه با این نگرش سعی نموده برنامه هایی را انتخاب کند که کاملا رویکردی برای آینده داشته باشند.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید