خبرنگاران مدیرعامل آلومینیوم: جدایی خطیبی به تیم ما ضربه زد

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: جدایی ناگهانی رسول خطیبی ضربه جبران ناپذیری به تیم ما زد.

خبرنگاران مدیرعامل آلومینیوم: جدایی خطیبی به تیم ما ضربه زد

به گزارش وبلاگ وردپرس، سعید عباسی در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک و شکست سنگین این تیم مقابل سپاهان گفت: بدون شک جدایی ناگهانی رسول خطیبی ضربه جبران ناپذیری به تیم ما زد. آلومینیوم در نیم فصل اول پدیده بود اما رفتن خطیبی شاکله تیم را به هم زد. این جدایی بدون حتی اعلام کتبی صورت گرفت.

وی اضافه نمود: ما حمید عبداللهی را به عنوان سرمربی موقت اعلام کردیم. حتی پس از پرداختی که داشتیم، سه نفر از اعضای کادر فنی نیز بدون اطلاع باشگاه تیم ما را ترک کردند و به تراکتور پیوستند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اضافه نمود: آنچه برای مردم اراک جای تعجب دارد این است که در بحث قرارداد جایز نیست سرمربی و مربی بدون توجیه و اعلام قبلی باشگاه را ترک کند.

وی گفت: در مورد خطیبی باید بگویم که همان روز تا ساعت 17 سر تمرین بودم. خطیبی لباس تمرین بر تن نداشت او گفت کسالت دارد. پس از آن رییس هیات مدیره به من زنگ زد که و گفت خطیبی قصد جدایی دارد. او بدون هیچ توافقی باشگاه را ترک کرد.

عباسی توضیح داد: من به هیچ عنوان با این کار غیر حرفه ای موافق نیستم و باعث شد تیم ما آسیب ببیند. تیم ما شرایط بسیار عالی داشت اما الان لطمه سنگین خورد.

وی در مورد اظهارات مربی موقت آلومینیوم که اعلام نموده بود گل هایی که این تیم برابر سپاهان دریافت کرد مشکوک بود، اضافه نمود: ما کمیته فنی تشکیل دادیم و اعلام کردیم خیلی دقیق این مسائل را پیگیری نمایند. این باخت فشار روحی و روانی برای ما داشت.

عباسی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید آلومینیوم اضافه نمود: ظرف فردا یا پس فردا در این باره صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد واگذاری سهام باشگاه اضافه نمود: بحث فروش ارتباطی به هیات مدیره باشگاه ندارد و مالکیت در اختیار سهام دار است. ما بخش نظارتی کار را بر عهده داریم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیرعامل آلومینیوم: جدایی خطیبی به تیم ما ضربه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل آلومینیوم: جدایی خطیبی به تیم ما ضربه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید