پیشنهاد 23000000 یورویی از ایتالیا برای جذب طارمی ؛ واکنش نهایی پورتو ، ارتباط پورتو و تاتنهام سر طارمی قطع شد!

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهدی طارمی در فهرست مهاجمینی قرار گرفته است که مدیران اینتر درنظر دارند تا درصورت انتقال لوکاکو به عنوان جانشین او خریداری نمایند.

پیشنهاد 23000000 یورویی از ایتالیا برای جذب طارمی ؛ واکنش نهایی پورتو ، ارتباط پورتو و تاتنهام سر طارمی قطع شد!

به گزارش وبلاگ وردپرس، درحالی که تنها 20 روز به انتها جابجایی تابستانی در فوتبال ایتالیا مانده است، طبق ادعای ساشا تاولیری خبرنگار مشهور بلژیکی، تا به حال مدیران نراتزوری پیشنهادی 23 میلیون یورویی را جهت جذب طارمی به سران پورتو ارائه داده اند که این پیشنهاد بلافاصله به وسیله مدیران این تیم پرتغالی رد شد و آنها اعلام نموده اند که حداقل مبلغی که حاضرند در ازای آن ستاره بوشهری تیم ملی ایران را به فروش برسانند 30 میلیون یورو است و هر پیشنهادی کمتر از این مبلغ را رد خواهند کرد.

بعلاوه گفته می گردد که طارمی یکی از اهداف جابجاییی تاتنهامی ها به عنوان گزینه جایگزین هری کین است اما تاولیری مدعی است که درخصوص طارمی تا به الان مذاکره مستقیمی بین مدیران تاتنهام و پورتو صورت نگرفته و حتی درصورت ملحق شدن هری کین به جمع باواریایی ها، آنها مهاجمین دیگری را به جای طارمی درنظر دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد 23000000 یورویی از ایتالیا برای جذب طارمی ؛ واکنش نهایی پورتو ، ارتباط پورتو و تاتنهام سر طارمی قطع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 23000000 یورویی از ایتالیا برای جذب طارمی ؛ واکنش نهایی پورتو ، ارتباط پورتو و تاتنهام سر طارمی قطع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید