چرا استقلال باید از سپاهان بترسد؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران- هفته سوم رقابت های لیگ برتر از عصر روز گذشته آغاز شده و در حساس ترین بازی هفته قرار است امشب از ساعت 20، دو تیم سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند؛ دو تیم صدرنشین جدول که فقط به علت تفاضل گل از یکدیگر فاصله گرفته اند.

چرا استقلال باید از سپاهان بترسد؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، هر دو تیم پیش از آغاز این بازی 6 امتیازی هستند، ولی سپاهان به لطف گل زده بیشتر، صدرنشین است و استقلال در رده دوم. شاید یکی از دلایل مجذوب کننده شدن بازی همین مورد باشد، ولی با توجه به فکت های متفاوت به نظر می رسد در این ملاقات، استقلال باید نمایشی محافظه کارانه مقابل سپاهان داشته باشد. اولین دلیلش این است که قانون بازی های رودررو در لیگ برتر ایران اعمال می گردد و طبیعی است که نباختن در اصفهان، بردی برای استقلال است.

البته که کار استقلال در این ملاقات حسابی سخت است، چون برعکس تیم جواد نکونام، ژوزه مورایس خرید های بسیار خوبی در تابستان داشته و از از لحاظ داشتن مهره یک سروگردن بالاتر از آبی پوشان تهرانی است. از لحاظ آماری هم استقلال باید نگران سپاهان باشد؛ این تیم هر دو ملاقات رفت و برگشت فصل گذشته را به سپاهان باخته و در کل در سه بازی اخیری که با این تیم داشته از بسته نگه داشتن دروازه اش عاجز مانده است. از طرفی استقلال دو فصلی می گردد که کم شکست می خورد، ولی آمار عجیبی در این زمینه ثبت شده چرا که از 7 شکست آخر استقلال در لیگ 4 تایش مقابل همین سپاهان بوده است. بدیهی است که با کنار هم چیدن همین آمار، استقلال ترس بیشتری از سپاهان پیش از آغاز مسابقه داشته باشد.

منبع: فرارو

به "چرا استقلال باید از سپاهان بترسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا استقلال باید از سپاهان بترسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید