جذب بیش از 5 هزار معلم برای سال تحصیلی آینده

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:ساماندهی نیروی انسانی مهم ترین اولویت آموزش و پرورش استان کرمان برای سال تحصیلی آینده است.

جذب بیش از 5 هزار معلم برای سال تحصیلی آینده

به گزارش وبلاگ وردپرس کرمان، احمد اسکندری نسب، از جذب 5278 معلم برای سال تحصیلی آینده خبرداد وافزود:ساماندهی نیروی انسانی به اسم یک اقدام مهم و کلیدی آموزش و پرورش به مثابه یک چالش جدی فرا روی مدیران آموزش و پرورش است و در واقع یک شمشیر دولبه است که از یک سو فرصت است، اگر با علم، برنامه ریزی، احتیاج سنجی مناسب و بویژه با قاطعیت اجرایی گردد و از سوی دیگر تهدید جدی محسوب می گردد، اگر با بی برنامگی، سلیقه ای و عدم جدیت همراه باشد.

احمد اسکندری نسب، شورای معاونان آموزش و پرورش را به نوعی ذیحساب نیروی انسانی دانست و گفت: ضروری است با دقت، جدیت و در کمال صداقت و امانت شرایط بکارگیری نیروی انسانی در جای درست خود را رصد و مدیریت نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تاکید بر برنامه محوری و راهنمایی کلیه سطوح آموزش و پرورش براساس و پایه برنامه محوری بیان نمود: برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دارد.

احمد اسکندری نسب به تأمین تجهیزات آموزشی و کارگاهی در استان برای سال تحصیلی آینده اشاره نمود و بر توزیع این وسایل بر اساس احتیاج شهرستان ها و منطقه ها استان تاکید نمود.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس به صورت الکترونیکی در حال انجام است گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ عزت و کرامت مردم در زمان ثبت نام مورد تاکید است.

اسکندری نسب بیان نمود:فرایند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 65 هزار نو آموز کلاس اولی از نهم تیرماه در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "جذب بیش از 5 هزار معلم برای سال تحصیلی آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بیش از 5 هزار معلم برای سال تحصیلی آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید