تدابیر وزارت علوم برای کاهش ازدحام خوابگاه های دانشجویی

به گزارش وبلاگ وردپرس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخشنامه ای خطاب به رؤسای دانشگاه ها، بر موافقت با درخواست های میهمانی و انتقال دانشجویان تأکید کرد.

تدابیر وزارت علوم برای کاهش ازدحام خوابگاه های دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ وردپرس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخشنامه ای خطاب به رؤسای دانشگاه ها، بر موافقت با درخواست های میهمانی و انتقال دانشجویان تأکید کرد.

در بخش نامه زلفی گل خطاب به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی آمده است: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 و شرایط کنونی بیماری کرونا و نگرانی خانواده های دانشجویان و با هدف کاهش تراکم در خوابگاه های دانشجویی، لازم است نسبت به مراتب زیر، اقدامات لازم را معمول گردد.

در ادامه این بخشنامه آمده است: اتخاذ تدابیر مقتضی در مورد تسهیل میهمانی و حداکثر مساعدت با درخواست دانشجویان متقاضی در دوره های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در چارچوب قوانین و مقررات در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری صورت پذیرد و تدابیر مقتضی در مورد اطلاع رسانی و ثبت درخواست ها در سامانه سجاد (شورای آنالیز موارد خاص دانشگاهی) و رسیدگی در کوتاه ترین زمان ممکن اتخاذ گردد.

این بخشنامه از روسای دانشگاه ها خواست که با میهمانی از دانشگاه محل تحصیل به دانشگاه محل سکونت دانشجویان و تمدید میهمانی دانشجویان میهمان در آن دانشگاه موافقت گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تدابیر وزارت علوم برای کاهش ازدحام خوابگاه های دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر وزارت علوم برای کاهش ازدحام خوابگاه های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید