تاکید مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران بر ایجاد و توسعه طرح های تولیدی

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران در سفر خود به استان زنجان از چندین واحد تولیدی از جمله بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ترانسفورماتور در منطقه بازدید و بر اهداف راهبردی و حمایت بانک در ارایه تسهیلات جهت ایجاد و توسعه طرح های تولیدی تاکید نمود.

تاکید مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران بر ایجاد و توسعه طرح های تولیدی

به گزارش وبلاگ وردپرس ، محمد نجف زاده بعلاوه در این سفر از شعب مرکزی ابهر و خیابان سعدی ابهر بازدید و ضمن قدردانی از زحمات همکاران و گفت و گوی صمیمی با آنها، بر لزوم دستیابی به اهداف و تقویت شاخص های عملیاتی بانک از جمله موفقیت در جشنواره کوشش ملی تاکید نمود .

وی در بخش دیگر این سفر، به همراه طاهر مولائی نیا رئیس اداره امور شعب استان زنجان از دو واحد تولیدی شرکت ایران ترانسفو ارائه دهنده خدمات مهندسی مورد احتیاج در صنعت برق با صادرات انواع محصولات به 20 کشور جهان و بعلاوه شرکت پارس حیات تولیدکننده محصولات بهداشتی و سلولزی که با تسهیلات اعطایی بانک ملی ایران در حال فعالیت هستند، بازدید کرد.

بعلاوه وی از مجتمع فولاد البرز ناب آرش یکی از بزرگترین کارخانجات خصوصی تولیدکننده فولاد در سطح ملی و شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو ابهر تولیدکننده انوع سیلندر، سرسیلندر و گیربکس خودروهای سواری با هدف حمایت و سرمایه گذاری، رونق اشتغال، تحقق شعار سال و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بازدید کرد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور بعلاوه در جلسه ای که با حضور مدیران اداره امور، روسای حوزه ها و شعب ممتاز استان زنجان برگزار گردید، به آنالیز اهداف بانک و بعضی شاخص ها در استان پرداخت و بر ضرورت کوشش مضاعف همکاران جهت دستیابی به اهداف جشنواره کوشش ملی و کسب رتبه قهرمان ملی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تاکید مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران بر ایجاد و توسعه طرح های تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران بر ایجاد و توسعه طرح های تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید