برنامه تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی

به گزارش وبلاگ وردپرس، کشتی ایران در سال 2022 میلادی رویدادهای مهمی را پیش رو دارد که این مسابقات از فروردین ماه سال آینده با حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آغاز می شود. مسابقاتی که به میزبانی شهر اولان باتور مغولستان برپا خواهد شد و آزادکاران اعزامی به این رقابت ها چندی پیش با حضور در مصاف قهرمانی کشور تعیین و معرفی شدند.

برنامه تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی

البته دو میدان مهم بین المللی دیگر هم پیش روی کشتی گیران است که همان بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین و مسابقات جهانی صربستان خواهد بود. به همین علت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برنامه مدونی را برای تجهیز و آماده سازی ملی پوشان در نظر گرفته اند که این برنامه با برپایی اردو از اسفندماه استارت می خورد.

به همین علت می توان به اظهارات اخیر بهنام احسان پور مربی تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد که معتقد است اردو برای آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و مسابقات جهانی سال 2022 از اسفند آغاز خواهد شد. به گفته این مربی جوان تیم ملی، کشتی گیران باید طبق چرخه انتخابی تیم ملی در مسابقات مختلف شرکت کنند که حتی مدال آوران جهانی معاف از جام تختی هم باید در تورنمنت های بین المللی محک بخورند.

طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور، جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آوردند. بدین ترتیب رضا مؤمنی (57 کیلوگرم)، داریوش حضرت قلی زاده (61 کیلوگرم)، رحمان عموزاد (65 کیلوگرم)، محمدمهدی یگانه جعفری (70 کیلوگرم)، یونس امامی (74 کیلوگرم)، علی سوادکوهی (79 کیلوگرم)، محسن مصطفوی (86 کیلوگرم)، امیرحسین فیروزپور (92 کیلوگرم)، محمدحسین محمدیان (97 کیلوگرم) و یدالله محبی (125 کیلوگرم) به عنوان مسافران قهرمانی آسیا در مغولستان معرفی شدند.

به گزارش وبلاگ وردپرس، چهارمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد پس از رقابت های جهانی از روز 8 بهمن آغاز شد که این تمرینات فردا (18 بهمن) در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده به سرانجام می رسد بر این اساس اسامی نفرات اردونشین به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) سید علی عظیمی (کرمانشاه) رضا مؤمنی (مازندران)

61 کیلوگرم: مجید داستان (تهران) داریوش حضرتقلی زاده (خراسان شمالی) محمدباقر یخکشی (مازندران) سعید انوری (تهران)

65 کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان) رحمان رحیم پور (فارس)

70 کیلوگرم: عرفان الهی (مازندران) محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران) امیرمحمد یزدانی (مازندران) علی اکبر فضلی (مازندران) یوسف کامرانی (همدان)

74 کیلوگرم: یونس امامی (تهران) محمدصادق فیروزپور (مازندران)

79 کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) علی سوادکوهی (مازندران) مصطفی قیاسی (لرستان)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) مجتبی اصغری (گیلان) علی منصوری (گلستان)

92 کیلوگرم: کامران قاسم پور (مازندران) امیرحسین فیروزپور (مازندران) احمد بذری (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)

97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) مجتبی گلیج (مازندران) میثم عبدی (تهران)

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) یداله محبی (کرمانشاه)

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید