ورود سامانه بارشی تازه به کشور از آدینه

به گزارش وبلاگ وردپرس، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی امش در شرق گیلان ، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد گفت: روز پنجشنبه در استان های ایلام، لرستان ،کرمانشاه و جنوب کردستان ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از آدینه

ضیائیان اعلام کرد: روز آدینه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین ، البرز و تهران افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

او شرح داد: تا شنبه و یکشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت علاوه بر استان های قزوین، البرز و تهران، شمال شرق و منطقه ها شمالی جنوب را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: در منطقه ها سردسیر و مرتفع بارش برف و در نقاطی از غرب و جنوب غرب کشور هم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می رود.

او یادآور شد: در پنج روز آینده در بعضی نقاط هرمزگان و جنوب استان های سیستان وبلوچستان و کرمان ابرناکی و احتمال بارش باران گاهی با رعد و برق و و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد . آدینه و شنبه خلیج فارس و شنبه غرب دریای خزر مواج است.

ضیائیان درباره آب وهوای استان تهران هم اعلام کرد: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به 17 درجه و کمترین آن به 8 درجه می رسد.

منبع: وبلاگ وردپرس

منبع: تجارت نیوز

به "ورود سامانه بارشی تازه به کشور از آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه به کشور از آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید