ببینید؛ تاریخ عرضه بازی Senuas Saga: Hellblade II تعیین شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، در جریان رویداد ایکس باکس گیم دولوپر دایرکت نمایش جدیدی از بازی Senuas Saga: Hellblade II نشان داده شد و بالاخره تاریخ عرضه بازی هم اعلام شد.

ببینید؛ تاریخ عرضه بازی Senuas Saga: Hellblade II تعیین شد

طرق اعلام رسمی نینجا تئوری، بازی حماسه سنوئا: هل بلید 2 (Senuas Saga: Hellblade II) در تاریخ 21 مه 2024 به صورت دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بدیهی است که این اثر در روز انتشار به وسیله ایکس باکس گیم پس هم در دسترس خواهد بود.

دام متیوز، رئیس استودیو نینجا تئوری، در نوشته ای در ایکس باکس وایر تأیید کرد که Senuas Saga: Hellblade II یک بازی با روایت متمرکز و مشابه بانسخه قبلی خود یعنی Hellblade: Senuas Sacrifice خواهد بود.

بازی حماسه سنوئا: هل بلید 2 در تاریخ 1 خرداد 1403 برای پلتفرم های ایکس باکس سری و کامپیوتر عرضه خواهد شد. عرضه بازی فقط به صورت دیجیتالی خواهد بود و بعلاوه اعلام شده که مدت زمان بازی چیزی حدود 8 ساعت خواهد بود. در پایین می توانید ویدیو نمایش داده شده از این بازی در جریان رویداد اخیر ایکس باکس را مشاده کنید که در آن توسعه دهندگان بازی در کنار نشان دادن بخش هایی از بازی توضیحاتی را درباره آن ارائه می دهند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تاریخ عرضه بازی Senuas Saga: Hellblade II تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تاریخ عرضه بازی Senuas Saga: Hellblade II تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید