ببینید؛ داشبورد نو ایکس باکس رابط کاربری کنسول را دگرگون می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، مایکروسافت (Microsoft) به تازگی از داشبورد تازه خود برای تمامی کاربران کنسول های ایکس باکس سری ایکس /اس و ایکس باکس وان رونمایی نموده است.

ببینید؛ داشبورد نو ایکس باکس رابط کاربری کنسول را دگرگون می نماید

این داشبورد نو، چندین ماه است که به وسیله اعضای Xbox Insiders مورد استفاده قرار گرفته، اما طی چند هفته آینده در دسترس بقیه دارندگان ایکس باکس قرار خواهد گرفت. مایکروسافت بیان نموده که این طراحی نو از بازخورد بازیکنان گرفته شده است و ورود آن به کنسول ها کشف بازی های نو و بازبینی آثار قدیمی را آسان تر می نماید.

از مزایای این داشبورد نو می توان به معرفی یک منوی دسترسی سریع برای رفتن به کتابخانه، فروشگاه مایکروسافت، گیم پس، بخش جستجو و تنظیمات، ساده سازی طرح بندی منوها، اضافه شدن گزینه ای برای تغییر پس زمینه با اثری که اخیرا تجربه نموده اید، معرفی لیستی از بازی ها که مختص شما و علایقتان هستند، امکان پین کردن بازی های مورد علاقه و غیره اشاره نمود.

گر قبلا این داشبورد را دریافت نموده اید، حتما به راهنمای مایکروسافت از این نشانی برای بهره حداکثری از آن مراجعه کنید. مایکروسافت در خصوص این داشبود گفته است:

در راستای دیگر اخبار مرتبط با ایکس باکس، مایکروسافت تصمیم گرفته به طور کلی با سرویس ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) خداحافظی کند و به جای آن، اشتراک نو گیم پس کور (Game Pass Core) معرفی شده که صورت ماهانه 10 دلار و به صورت سالانه 60 دلار قیمت دارد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر مربوط به داشبورد نو ایکس باکس را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ داشبورد نو ایکس باکس رابط کاربری کنسول را دگرگون می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ داشبورد نو ایکس باکس رابط کاربری کنسول را دگرگون می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید