اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی همدان

به گزارش وبلاگ وردپرس، عاطفه زارعی، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه، 15 و 16 اسفند ماه، عضویت رایگان در کتابخانه های همدان انجام می گردد، اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور دو روز عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان صورت می گیرد.

اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی همدان

وی با بیان اینکه 17 اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور است اعلام کرد: هر سال به مناسبت سالروز تاسیس کتابخانه ها، ویژه برنامه کتابخانه گردی نیز در کتابخانه های عمومی اجرا می گردد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان ادامه داد: در طرح کتابخانه گردی همه افراد، اقشار، نهادها، ارگان های دولتی و خصوصی می توانند از کتابخانه ها بازدید و از خدمات آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در طرح کتابخانه گردی طی دو روز در شماری از کتابخانه های مرکزی، کتابخانه های اصلی شهرستان ها و کتابخانه های دارای خدمات شاخص با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی برگزار می گردد اضافه نمود: این طرح در روزهای 15 و 16 اسفندماه با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آستان قدرس رضوی و شهرداری ها برگزار خواهد شد.

زارعی افتتاح و بازگشایی کتابخانه ها، اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، برگزاری نشست مطالبه گری فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع فرهنگی و کسب وکارهای محلی، اجرا و همخوانی سرود با موضوع کتاب و... بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

وی با بیان اینکه کتابخانه ها عمومی سراسر استان آماده دریافت کتاب های اهدایی مردم در کتابخانه ها هستند گفت: مردم با اهدای کتاب های خود به کتابخانه می توانند آنها را در چرخه امانت بین مردم قرار دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید