سومین همایش ملی ایران شناسی استان ها؛ تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، سومین همایش ملی ایران شناسی استان ها 23 خرداد 1401 به وسیله بنیاد ایران شناسی در شهر تهران برگزار خواهد شد.

سومین همایش ملی ایران شناسی استان ها؛ تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان برگزار می گردد

تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می گردد و شرکت نمایندگان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

باستان شناسی و تاریخ استان همدان، جغرافیای تاریخی، وجوه تسمیه، تاریخ استان (قبل از اسلام، بعد از اسلام، دوران معاصر)، بناها، آثار و اشیای باستانی و تاریخی استان، جغرافیای استان همدان، جغرافیای روستایی و عشایری استان، بازار و بازارچه های استان، فرهنگ استان همدان، گویش، ادبیات و ادبیات عامه در استان، صنایع و هنرهای دستی استان، مفاخر و مشاهیر استان، ورزش، بازی های بومی و محلی و تفریح های خاص در استان و... از محورهای این همایش است.

لازم به ذکر است، دومین همایش ملی ایران شناسی استان ها تاریخ، فرهنگ و هنر کرمانشاه دی ماه سال گذشته به وسیله بنیاد ایران شناسی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سومین همایش ملی ایران شناسی استان ها؛ تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش ملی ایران شناسی استان ها؛ تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید