احد بزرگ زاده به علت اقدامات بشردوستانه در بخش هنر برنده مدال صلح آسیا شد ، فیلیپین مدال صلح آسیا از خاورمیانه را بر گردن تاجر ایرانی می اندازد

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: احد بزرگ زاده تاجر ایرانی فرش، خیر میراث فرهنگی و رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران، به علت اقدامات بشردوستانه برنده مدال صلح آسیا از منطقه خاورمیانه شد و این مدال هفته آینده در مانیل مرکز فیلیپین به وی اهدا می گردد.

احد بزرگ زاده به علت اقدامات بشردوستانه در بخش هنر برنده مدال صلح آسیا شد ، فیلیپین مدال صلح آسیا از خاورمیانه را بر گردن تاجر ایرانی می اندازد

به گزارش وبلاگ وردپرس، احد بزرگ زاده امشب راهی فیلیپین می گردد تا در مراسم اهدای مدال صلح آسیا حضور یابد. علت اهدای این مدال به تاجر ایرانی فرش دستباف کشور به علت خدمات بشردوستانه در حمایت از بافندگان فرش در بخش هنر و صنایع دستی است. او توانسته است با ایجاد اشتغال در بخش فرش، آثار بسیاری از هنرمندان این حوزه را خریداری و به اشتغال در این بخش یاری کند.

احد بزرگ زاده علاوه بر فعالیت در صنعت فرش دستباف ایران، ریاست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران را دارد و صنعت هتلداری نیز یکی دیگر از فعالیت های او در بخش گردشگری است. بزرگ زاده بعلاوه از اعضای موسس انجمن خیرین میراث فرهنگی است و یکصد میلیارد تومان به این انجمن یاری نموده است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران در گفت وگویی کوتاه با وبلاگ وردپرس با اعلام خبر عزیمت خود به فیلیپین برای دریافت مدال صلح آسیا گفت: 17 نفر در آسیا برنده این مدال شده اند که نام بنده از خاورمیانه در این لیست است.

او گفت: این مراسم در فیلیپین برگزار می گردد و رییس جمهور پرتغال و رییس جمهور اسبق کرواسی و صدراعظم بلژیک نیز برنده این مدال شده اند و از خاورمیانه نیز جایزه صلح آسیا به بنده تعلق گرفته است.

احد بزرگ زاده در پاسخ به این سوال وبلاگ وردپرس که مدال صلح آسیا به چه علت به او تعلق گرفته است اضافه نمود: مدال صلح آسیا به علت فعالیت های بشردوستانه و شناساندن فرش و هنر ایرانی در دنیا به بنده تعلق گرفته است و در سخنرانی 12 دقیقه ای خود نیز دنیا را به صلح دعوت خواهم کرد.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران بعلاوه در پاسخ به این سوال وبلاگ وردپرس که فعالیت های بشردوستانه شما چه مواردی بوده است؟ گفت: زمانی که بنده با مسئولین داخلی و خارجی می نشینم و از آن ها می پرسم چرا باید در کشورها جنگ باشد با توجه به این که انسان را خدا آفریده و بشر نباید بکشد و آن ها را به صلح دعوت می کنم و وقتی کارهای خیرخواهانه اجرا شده است که به عنوان فعالیت های بشردوستانه شناخته می گردد این جایزه و مدال صلح آسیا در خاورمیانه به بنده اهدا می گردد.

منبع: صدای میراث

به "احد بزرگ زاده به علت اقدامات بشردوستانه در بخش هنر برنده مدال صلح آسیا شد ، فیلیپین مدال صلح آسیا از خاورمیانه را بر گردن تاجر ایرانی می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احد بزرگ زاده به علت اقدامات بشردوستانه در بخش هنر برنده مدال صلح آسیا شد ، فیلیپین مدال صلح آسیا از خاورمیانه را بر گردن تاجر ایرانی می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید