40 مدل کابینت جدید 2019 ؛ این مدل های جذاب را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ وردپرس، کابینت ها نقش مهمی را در نظم دهی وسایل آشپزخانه و مرتب نشان دادن آشپزخانه ایفا می نمایند. خرید کابینت باکیفیت با این وجود که گران تر است اما دوام بیشتری دارد و با خرید آن، در واقع می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. به عنوان یک طراح، شما باید کابینتی را انتخاب کنید که کاربردی، محکم و زیبا باشد. اگر نگاه مشتریانتان به سمت کابینت های مدرن است، شما می توانید کابینت های جدید و مد روز را به آن ها پیشنهاد بدهید. در این مقاله قصد داریم چند مدل کابینت جدید 2019 را معرفی کنیم که برای هر آشپزخانه مدرنی مناسب خواهد بود.

40 مدل کابینت جدید 2019 ؛ این مدل های جذاب را از دست ندهید!

جذابترین مدل کابینت جدید 2019

1. کابینت معاصر

کابینت معاصر، کابینتی بسیار براق با خطوط تمیز و واضح و مبتنی بر دکوراسیون سبک مینیمالیستی است. مدل جدید کابینت 2019 معاصر بر رنگ های قهوه ای، خاکستری مایل به قهوه ای، کرم و سفید تمرکز دارد. در طراحی این نوع کابینت می توان از رنگ های مات جامد نیز استفاده کرد. بر روی کابینت های معاصر هیچ حکاکی صورت نگرفته است، در طراحی آن ها عمدتا از سطوح ساده و صاف استفاده می گردد.

2. کابینت سفید و سفید مایل به خاکستری

اگرچه کابینت های سفید جدید نیستند، اما همچنان محبوبیت خود را از دست نداده اند و از جمله زیباترین مدل کابینت جدید 2019 محسوب می شوند. این کابینت یک چشم انداز روشن و تمیز را در آشپزخانه ایجاد می نماید. کابینت سفید، رنگ محبوب آشپزخانه های مدرن و سنتی است که می تواند با مواد طبیعی مانند میز ناهارخوری و کفپوش چوبی ست گردد.

3. کابینت دورنگ

کابینت دو رنگ، محبوب ترین مدل کابینت جدید 2019 است. استفاده از تنها یک رنگ در آشپزخانه می تواند خسته نماینده و یکنواخت باشد، در حالی که آشپزخانه دورنگ کنتراست خوبی را برای افزودن یک درام شیک به فضا ایجاد می نماید. یکی از رایج ترین مدل های کابینت آشپزخانه 2019، کابینت های تیره با کانترتاپ های روشن یا کابینت های سفید با کانترتاپ های خیلی تیره است. ترجیح بیشتر طراحان، نصب کابینت های روشن در بالا و نصب کابینت های تیره در پایین است. آن ها معتقدند با این ترکیب رنگ، آشپزخانه عظیم تر به نظر می رسد.

4. کابینت سبک شیکر

از بی نظیرترین سبک کابینتی که در آشپزخانه ها استفاده می گردد می توان به کابینت سبک شیکر اشاره نمود. در ساخت این نوع کابینت از مواد مختلف استفاده شده است. درب های ساده و مربعی شکل، با هر ترکیبی بی نظیر به نظر می رسند. از کابینت هایی با این سبک عمدتا در آشپزخانه های صنعتی و مدرن استفاده می گردد.

5. کابینت های بدون درب

ترندترین مدل کابینت جدید 2019، کابینت قفسه ای، شلفی یا کابینت بدون درب است. لوازم آشپزخانه داخل این نوع کابینت به راحتی دیده می شوند. در کابینت های بدون درب می توان خلاقیت به خرج داد و آن ها را با جعبه های زیبا، شیشه، گل و بسیاری موارد دیگر تزئین کرد. کابینت های بدون درب به هر آشپزخانه ای احساس مدرن بودن می دهند و دسترسی به وسایل را برای افراد آسان تر می نمایند. اگر وسایل دارای کابینت به طور مرتب مورد استفاده قرار بگیرند، دیگر گردگیری آن ها مشکل نخواهد بود.

6. کابینت دارای فضای ذخیره سازی

ذخیره سازی یکی از عناصر مهم در آشپزخانه است. اگر به مشتریان خود کابینت هایی را پیشنهاد دهید که در آن ها جایگاه زیر کابینت قرار می گیرد، بعدها که از آشپزخانه خود استفاده کردند، از شما بسیار سپاسگزار خواهند بود. همچنین این نوع از کابینت انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی هستند که فضای کمتری در آشپزخانه خود در اختیار دارند.

7. کابینت کشویی

در مدل کابینت جدید 2019 به جای درب، بیشترا از کشو استفاده می گردد. کارایی کابینت های کشویی بسیار بیشتر از کابینت های درب دار است. کشوها دسترسی افراد را آسان تر می نمایند، در حالی که کابینت های درب دار افراد را مجبور می نمایند برای برداشتن وسیله هایشان به جلو خم شوند.

8. کابینت های درب شیشه ای

ظرافت و زیبایی کابینت درب شیشه ای باعث شده است مناسب آشپزخانه های مدرن باشد. کابینت های درب شیشه ای باعث می شوند هر آشپزخانه ای عظیم تر به نظر برسد و به مشتریان این امکان را می دهند که ظروف سفالی، مسی و سایر اقلام تزئینی خود را بدون نشستن گردوغبار روی آن ها در معرض نمایش قرار دارند.

9. کابینت های مشکی و آبی

کابینت های مشکی و آبی در بسیاری از آشپزخانه ها از جمله آشپزخانه های مدرن و سنتی دیده می شوند. کابینت هایی با رنگ های آبی و سیاه با نورهای طبیعی آشپزخانه در تضاد هستند و ترکیب آن ها با هم احساس را به فضا می افزاید. این رنگ های تیره با سخت افزارهای مدرن آشپزخانه از جمله طلا، مس و سنگ کاملا ست می شوند.

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه کوچک

شما می توانید برای آشپزخانه های کوچک، کابینت ها را بالای یکدیگر قرار دهید، کابینت ها را به سقف بچسبانید و از هر اینچ از فضای عمودی موجود در آشپزخانه بهره ببرید. ایده دیگر در خصوص کابینت آشپزخانه کوچک، ترکیب وسایل و ایجاد فضای ذخیره سازی است. شما می توانید از کابینت ها برای مخفی کردن یخچال، لباسشویی یا سطل زباله بهره ببرید. قرار دادن قفسه هایی در داخل کابینت ها به شما اجازه می دهند از فضای بیشتری بهره ببرید. نکته پایانی اینکه کابینت هایی با رنگ های روشن، آشپزخانه را عظیم تر نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: 35 مدل لوستر مدرن که شما را به وجد می آوردند!

35 مدل کابینت جدید 2019

نتیجه گیری

به نظر می رسد اهمیت استفاده از کابینت های مناسب و جادار در آشپزخانه های کوچک بیشتر از آشپزخانه های عظیم باشد. طراحان امروزه کابینت هایی را برای آشپزخانه های کوچک طراحی نموده اند که به شما یاری می نمایند تا به راحتی از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشید. شما چه نوع کابینتی را برای آشپزخانه خودتان می پسندید؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را می توانید به وسیله بخش ارسال نظر با ما و دیگر مخاطبان انگیزه درمیان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه

به "40 مدل کابینت جدید 2019 ؛ این مدل های جذاب را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل کابینت جدید 2019 ؛ این مدل های جذاب را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید