با گرانترین هتل های جهان آشنا شوید

به گزارش وبلاگ وردپرس، اگر شما هم جز افرادی هستید در سفر به کمتر از مکان های لوکس و گران قیمت رضایت نمی دهید، پس شما را دعوت می کنیم تا با گرانترین هتل های جهان آشنا شوید. این مکان های رویایی هیچ چیز کم از قصرهای سلطنتی ندارند و با لوکس ترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می نمایند. برای آشنایی با منحصربه فردترین هتل های جهان با ما همراه شوید.

با گرانترین هتل های جهان آشنا شوید

تصور کنید صبح خود را با بی نظیرترین چشم اندازهای دنیا شروع می کنید، سپس صبحانه ای بی نظیر مقابلتان قرار می گیرد، اگر هم خواستید می توانید چند ساعتی را در استخر همراه با خدمات ماساژ سپری کنید! تمام این ها و بیشتر از این امکاناتی هستند که گرانترین هتل های دنیا در اختیار میهمانان خود گذاشته و سفر را از هر نظر بی نقص می نمایند.

گران ترین هتل های دنیا

.

هتل پلازا آنتی در پاریس (Hotel Plaza Athenee)

در چند قدمی خیابان شانزه لیزه پاریس یکی گرانترین هتل های دنیا را می توان دید. این هتل بسیار لوکس پلازا آنتی نام داشته و از نظر زیبایی و امکانات با قصرهای سلطتنی پاریس مقایسه می گردد. با اقامت در این هتل حسی شبیه به شاهزادگان فرانسوی را خواهید داشت و هم به راحتی می توانید به مراکز خرید و رستوران های پر زرق وبرق خیابان شانزه لیزه دسترسی داشته باشید.

حمام با کاشی های مرمر و وان اختصاصی، زمین اسکیت بسیار مهیج، خدمات اختصاصی اسپا، رستوران هایی مجلل با انواع غذاهای بین المللی، منو صبحانه ای که انواع غذاهای جذاب امریکایی، انگلیسی و فرانسوی را در خود دارد، لابی بسیار شبک و کارکنان چندزبانه از امکانات هتل پلازا آنتی هستند.

اتاق های هتل پلازا آنتی زیباترین بخش هتل هستند. تمامی اتاق ها با وسایل آنتیک فرانسوی تزیین شده و با چشم اندازی بینظیر از برج ایفل از میهمانان پذیرایی می نمایند. اما جدای از اتاق های شیک این سوییت سلطنتی هتل است که بیش از هر چیزی آنتی پلازا را در میان لوکس ترین هتل های دنیا قرار می دهد. سوئیت رویال پنجره هایی رو به برج ایفل دارد و با لوکس ترین امکانات تجهیز شده است. هزینه اقامت در این سوییت برای یک شب بیش از 30 هزار دلار است. (خرید تور فرانسه)

آدرس: 25 Avenue Montaigne, 8th arr,75008 Paris, France

هتل پلازا در نیویورک (The Plaza)

هتل پلازا نیویورک هتلی خاص برای افراد خاص است و در لیست گرانترین هتل های دنیا قرار می گیرد. این هتل باشکوه در منطقه منهتن و در همسایگی برندهای عظیم دنیا مانند لویی ویتون، شنل و برگدورف گوردمن قرار گرفته است. در این هتل همه چیز لوکس، باشکوه و بی نهایت زیباست.

ساختمان هتل معماری بسیار زیبا دارد و طراحی منحصربه فرد آن به عنوان نمونه ای بینظیر انگیزه ای برای معماران امریکایی در ساخت سازه های مدرن می باشد. رستوران هتل منهتن به شیوه ای طراحی شده که علاوه بر ارائه غذاهای بین المللی فضایی را برای سرآشپزان مخصوص میهمانان خود اختصاص داده است.

سالن ورزشی بسیار مجهز، کتابخانه عظیم، لابی باشکوه همراه با پیانو، غذاخوری های لوکس و کارمندان چند زبانه از امکانات هتل پلازا نیویورک هستند. اتاق ها و سوئیت های هتل با آخرین فناوری روز تجهیز شده اند. حمام هایی مجهز با وسیله هایی از روکش طلا، سرویس های مبلمان چرمی، تزیینات لوکس و سرویس خواب بسیار زیبا از امکانات اتاق های هتل پلازا نیویورک هستند.

آدرس: Fifth Avenue at Central Park South, New York, NY 10019, United States

هتل برج العرب در دبی (Burj Al Arab)

هتل های 5 ستاره به لوکس بودن معروف هستند اما برج العرب به عنوان هتلی 7 ستاره از هر نظر استثنایی و بی نظیر است. این هتل هم نماد شهر دبی و هم به عنوان یکی از باشکوه ترین و گرانترین هتل های دنیا شناخته می گردد.

هتل برج العرب با طراحی بادبانی شکل در میان جزیره ای مصنوعی ساخته شده و از طریق جاده ای فرعی به ساحل وصل شده است. امکانات هتل برج العرب به قدری پیشرفته است که تعریفی جدید از ارائه خدمات را در صنعت هتلداری به دنیا ارائه داده است.

استخرهای سرباز و سربسته با تمامی امکانات، کلاس های یوگا، محیط ویژه بازی بچه ها، ساحل خصوصی، سالن های ورزشی، چندین باغ با فضای سبز، رستوران های بسیار زیبا و … همه وهمه از امکانات و خدمات هتل برج العرب هستند.

اتاق های هتل برج العرب فضایی بسیار عظیم دارند و با وسایل شیک، آنتیک و فاخر تزیین شده اند. منو بالشت، ملحفه های ضد آلرژی، تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال های ماهواره ای، لوازم آرایشی و بهداشتی از معتبرترین برندهای دنیا، میز مخصوص مطالعه و دستگاه چای ساز و قهوه ساز از امکاناتی هستند که اتاق های برج العرب در اختیار میهمانان قرار می دهد. هزینه هر شب اقامت در هتل برج العرب حدودا 27 هزار دلار است. (خرید تور دبی)

هتل ریتزکارلوتن در توکیو (Ritz Carlton Tokyo)

توکیو شهری پیشرو در زمینه تکنولوژی است پس جای تعجب ندارد اگر هتل های آن در لیست گرانترین هتل های دنیا قرا گیرند. هتل ریتزکارتون توکیو یکی از بهترین و لوکسترین هتل های این شهر است و با ارائه امکانات بینظیر توانسته نظر لوکس پسندان را به خود جلب کند.

این هتل با داشتن اتاق های عظیم چشم ندازی عالی از شهر توکیو را در اختیار میهمانانش قرار می دهد. دیوارهایی با پوشش مرمر، سرویس خواب با ملحفه های ضد آلرژی، سرویس اتاق 24 ساعته، تلویزیون های صفحه تخت متصل یه ماهواره و حمام با کلیه وسایل بهداشتی تنها بخشی از تجهیزات هتل ریتزکارلتون هستند.

همچنین میهمانان می توانند در طول اقامتشان از امکاناتی نظیرمجموعه آبی و سالن ورزشی هتل استفاده نمایند. هزینه اقامت در هتل ریتز کارلتون برای هر شب حدودا 500 دلار است. (خرید تور ژاپن)

آدرس: 107-6245 Tokyo-to, Minato-ku, Akasaka 9-7-1 Tokyo Midtown, Japan

هتل ویلسون رویال در ژنو (President Wilson - A Luxury Collection Hotel)

هتل پریزیدنت ویلسون با داشتن نمایی حیرت انگیز از کوه های آلپ یکی از زیباترین و گرانترین هتل های دنیا است. این هتل در شهر ژنو سوییس و در نزدیکی دریاچه ژنو قرار گرفته است.

خدمات اسپا لوکس، یکی استخر روباز همراه با جایگاه های آفتابگیر، رستوران های بین المللی که توسط معروفترین سرآشپزان دنیا اداره می شوند، سالن ورزشی 24 ساعته و بخش ویژه آبگرم درمانی اماکاناتی هستند که هتل پریزیدنت ویلسون در اختیار میهمانانش قرار می دهد.

اتاق های هتل نیز در نوع خود منحصربه فرد بوده و با امکاناتی نظیر پیشرفته ترین فناوری های روز، تلویزیون صفح تخت، سرویس خواب بسیار راحت، چنجره های عظیم با چشم اندازی زیبا و سرویس حمام با وسایل بهداشتی تجهیز شده اند. هزینه هر شب اقامت در هتل پریزیدنت ویلسون حدودا 8000 دلار است.

آدرس: 47 Quai Wilson, Paquis, 1211 Geneva, Switzerland

بیشتر بخوانید…

منبع: ستاره ونک

به "با گرانترین هتل های جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گرانترین هتل های جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید