چرا باید برترین مارک پروتز سینه را تهیه کنیم؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، اگر به نظریه تکامل و رشد تاریخی اعتقاد داشته باشید؛ احتمالا می دانید که بر این اساس، ویژگی های ظاهری که نشان دهنده قدرت باروری و مادرانگی در زنان باشند؛ بیشترین تاثیر را در جذابیت و انتخاب آنها خواهند داشت. یکی از این ویژگی های ظاهری، داشتن سینه های برجسته و زیباست.

چرا باید برترین مارک پروتز سینه را تهیه کنیم؟

علت اصلی این موضوع که زنان ترجیح می دهند سینه هایی بزرگ و برجسته داشته باشند هم به همین رویکرد تاریخی برمی گردد و باعث شده که سالانه هزاران نفر، خود را به تیغ جراحی بسپارند تا سینه های آنها فرم دلخواه را به دست آورد. بسیاری از افراد هم ترجیح می دهند با یاری ورزش و ماساژ، به ظاهر ایده آل خود دست پیدا نمایند. اما بر اساس تحقیقات و پژوهش های صورت گرفته، بیشترین موفقیت مربوط به انجام عمل جراحی پروتز سینه است. درباره روش، دلایل موفقیت و برندهای پروتز سینه، در ادامه مطلب، اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

چرا جراحی پروتز سینه بیشترین میزان موفقیت را در پی دارد؟

برای پاسخ به این سوال، باید با بافت سینه آشنا باشید. بر خلاف بسیاری از قسمت های دیگر بدن، سینه ها دارای بافت چربی روی یک بافت عضلانی هستند و در اصل حجم سینه، مربوط به این بافت چربی است. بنابراین، با انجام ورزش های مخصوص سینه، تنها بافت عضلانی را تقویت خواهید کرد و حجم چربی اضافه نخواهد شد. با توجه به این نکته، می توان گفت تنها راه قطعی افزایش سایز سینه ها، جراحی پروتز سینه است. البته بسیاری از پزشکان هنگام انجام جراحی ابدومینوپلاستی، عملیات تزریق چربی به سینه را هم انجام می دهند تا همزمان با کاهش سایز شکم و کمر، سایز سینه ها هم افزایش پیدا کند و ظاهر بدن به فرم ایده آل نزدیک تر گردد. اما این روش هم معایبی دارد؛ از جمله اینکه فرم سینه ها را با تزریق چربی نمی توان تغییر داد. اما با قرار دادن پروتز داخل بافت سینه ها، می توان فرم و میزان آنها را به شکل دلخواه درآورد. بعلاوه افرادی که به علت ابتلا به سرطان پستان مجبور به تخلیه و برداشتن سینه های خود شده اند هم با یاری پروتز سینه می توانند فرم طبیعی و عادی دن را به دست آورند.

جراحی پروتز سینه چگونه انجام می گردد؟

مانند همه جراحی های زیبایی، در ابتدا پزشک متخصص باید فرد را کاملا معاینه کند تا مطئن گردد که از نظر سلامتی در شرایط مناسبی واقع شده است. سپس با توجه به مسائلی مانند قابلیت کشسانی پوست، سلامت عمومی بدن بیمار، درصد عضله بدن، میزان افتادگی سینه ها، قد فرد؛ فاصله شانه ها تا پستان و بعلاوه انتظار خود بیمار ازنتیجه عمل، نوع پروتز انتخاب می گردد.

پس از انتخاب پروتز، پزشک به بیمار توصیه می نماید که بعضی از نکات را رعایت کند تا برای عمل جراحی آماده باشد. از جمله این مراقبت ها می توان به خودداری از مصرف دخانیات، الکل و قرص هایی مانند آسپرین اشاره نمود. در روز جراحی، برش هایی زیر سینه ایجاد شده و سپس پروتز انتخاب شده داخل بافت سینه قرار می گیرد. پس از انجام جراحی هم باید نکات مراقبتی زیادی را رعایت کرد تا به سرعت دوره نقاهت پشت سر گذاشته گردد. اما نحوه انتخاب پروتز سینه چگونه است؟

عوامل مهم در انتخاب پروتز سینه

پیش از هر چیز، باید بدانید که انواع پروتز سینه کدام ها هستند و چه تفاوت هایی با هم دارند؟ از نظر جنس، این پروتزها به دو دسته سیلیکونی و آب نمکی یا سالین تقسیم بندی می شوند. این پروتزها از نظر مواد داخلی با هم تفاوت دارند. در صورت پارگی پروتز های آب نمکی، این مواد جذب بدن شده و مشکل خاصی به وجود نمی آورند؛ اما پارگی پروتز سیلیکونی ممکن است ریسک خطر بالاتری داشته باشد.

از نظر ظاهری هم پروتزهای سینه دارای دو شکل گرد و قطره اشکی هستند. پروتزهای گرد، سینه ها را بزرگ تر و زیباتر نشان می دهند؛ اما ظاهر غیرطبیعی تری دارند. در صورتی که پروتزهای قطره اشکی دارای ظاهر طبیعی هستند و به همین علت افرادی که به علت بیماری مجبور به برداشتن سینه های خود شده اند یا کسانی که سینه های تختی دارند؛ بهتر است از پروتز قطره اشکی استفاده نمایند.

تفاوت دیگر پروتزها هم به ابعاد و برجستگی آنها برمی گردد. برجستگی پروتز سینه می تواند از شدت کم تا زیاد را در بربگیرد و هر فرد بنا بر انتظاری که از عمل جراح دارد؛ آناتومی بدن و نظر پزشک، می تواند پروتز سینه با برجستگی خیلی کم، کم، میانه، زیاد و خیلی زیاد را انتخاب کند.

اهمیت کیفیت و برند پروتز سینه

پروتز سینه به عنوان یک جسم خارجی داخل بدن قرار می گیرد و به همین علت احتمال بروز انواع آلرژی و حساسیت در بدن وجود دارد. با توجه به اینکه این پروتزها مدت طولانی داخل بدن قرار می گیرند؛ احتیاج است که حتما دارای استانداردهای مخصوص باشند تا آسیبی به سلامتی بدن نرسانند. معمولا پروتزها بین 10 تا 20 سال در بدن باقی می مانند و بعد از این مدت احتیاج به جراحی مجدد خواهید داشت. از میان برندهای باکیفیت و استاندارد که پروتزهای سینه را به بازار عرضه می نمایند؛ می توان به برند منتور، پلی تک، ناگور و برند آمریکایی موتیوا اشاره نمود.

مراجعه به افراد غیرمتخصص و عدم استفاده از پروتزهای استاندارد؛ عوارض و خطراتی در پی خواهد داشت که در ادامه به بعضی از آنها اشاره شده است:

  • چین خوردگی و تا شدن پروتز سینه، اتفاقی است که برای بسیاری از افراد رخ می دهد. این مسئله علاوه بر ایجاد ظاهر نامناسب، منجر به احساس درد و کشیدگی در پوست خواهد شد.
  • جمع شدن بافت اسکار در اطراف پروتز یا انقباض کپسولی
  • پارگی پروتز
  • حساسیت و زخم شدن قسمت نوک سینه
  • باقی ماندن جای زخم یا ایجاد عفونت در ناحیه عمل

برای جراحی پروتز سینه به کجا مراجعه کنیم؟

هان طور که اشاره شد اگر جراحی پروتز سینه به وسیله فرد غیر متخصص و در کلینیک ها و مراکز نامعتبر انجام گردد؛ احتمال بروز مشکلاتی از قبیل ایجاد ظاهر نامناسب، درد و عفونت بالا می رود و حتی خطرات جانی هم در پی خواهد داشت. یکی از معتبرترین و برترین مراکز برای انجام جراحی هایی از این دست؛ کلینیک زیبایی مهزیار است که از برترین پروتزهای دنیا و پزشکان باتجربه و متخصص استفاده می نماید. بعلاوه این مجموعه زیبایی، امکان مشاوره حضوری را هم برای مراجعان خود فراهم نموده است تا بتوانند از نزدیک با روند انجام عمل های جراحی اشنا شده و نظر سایر مراجعه نمایندگان را جویا شوند.

منبع: فوت و فن

به "چرا باید برترین مارک پروتز سینه را تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید برترین مارک پروتز سینه را تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید