پایکوبی جنوبی کنعانی و اعتراض سرمربی سوریه به داور ایرانی

به گزارش وبلاگ وردپرس، محمدحسین کنعانی زادگان بعد از زدن گل زود هنگام به سوریه، پایکوبی جنوبی و خاص خود را به نمایش گذاشت.

پایکوبی جنوبی کنعانی و اعتراض سرمربی سوریه به داور ایرانی

به گزارش وبلاگ وردپرس، نیمه نخست ملاقات تیم های ملی ایران و سوریه با دو گل به نفع تیم ملی ایران سرانجام یافت.

محمدحسین کنعانی زادگان اولین ضربه به سوی دروازه سوریه را با ضربه سر تبدیل به گل کرد که باعث شوکه شدن حاضران در استادیوم شد. کنعانی بعد از این گل به سبک همیشگی خود پایکوبی خاص و جنوبی را به نمایش گذاشت.

بعد از شروع این مسابقه، شهاب الدین عزیزی خادم، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند، شهره موسوی، حمیدرضا مهرعلی، حمیدرضا آصفی و ... وارد استادیوم آزادی شدند. همچنین جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری مدیرعامل و معاون پرسپولیس که امروز هم ملاقاتی با رئیس فدراسیون فوتبال سوریه داشتند، در استادیوم آزادی حاضر شدند.

وحید امیری، هافبک تیم ملی در نخستین دقایق بازی از ناحیه پیشانی مصدوم شد و با مداوای پزشکان تیم ملی به بازی برگشت.

بعد از خطای خشن بازیکن سوریه روی پای شجاع خلیل زاده، علی قلی زاده از حرکت بازیکن سوری عصبی شد اما این موضوع ادامه نداشت و دو تیم به بازی برگشتند.

معدود طرفداران سوری حاضر در صندلی، بعد از هر موقعیت تیم ملی این کشور یا درخشش دروازه بان این تیم، تیم ملی کشورشان را تشویق می کردند.

بعد از گلزنی آزمون، بازیکنان ایرانی خوشحالی چندان زیادی نکردند و به سادگی از کنار این گل گذشتند تا بازی به سرعت وارد جریان عادی خود گردد.

نبیل معلول، سرمربی تیم ملی سوریه در ابتدای بازی به قضاوت موعود بنیادی فر، داور این ملاقات معترض شد.

مهدی طارمی در اواخر بازی صاحب موقعیت بسیار خوبی شد و در حالی که چهار بازیکن ایرانی در مقابل یک مدافع سوری قرار داشتند و شرایط مساعد گلزنی بود، با خودخواهی ضربه خود را زد و موقعیت گل را از دست داد. بعد از این اتفاق، طارمی فقط سرش را پایین انداخته بود و بازیکنان هم به او نگاه می کردند که چرا این موقعیت را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پایکوبی جنوبی کنعانی و اعتراض سرمربی سوریه به داور ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایکوبی جنوبی کنعانی و اعتراض سرمربی سوریه به داور ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید