هواوی از تبلت میت پد C5e برای بازار جهانی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، اوایل امسال، هواوی تبلت میت پد SE را در بازار چین عرضه کرد. اکنون اما این شرکت، این تبلت را با نام نو میت پد C5e به کاربران معرفی نموده که قرار است ابتدا در ژاپن و سپس در دیگر بازارهای جهانی به فروش برسد.

هواوی از تبلت میت پد C5e برای بازار جهانی رونمایی کرد

تبلت تازه هواوی مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی TFT LCD (IPS) است که از رفرش ریت 60 هرتزی، رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 600 نیت، نسبت تصویر 16:10 و تراکم پیکسلی 224 ppi پشتیبانی می نماید. روی پنل جلویی این تبلت حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است.

هواوی از پردازنده Kirin 710 به عنوان قلب تپنده این تبلت هوشمند بهره برده است. درون این تراشه، چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. بعلاوه نباید پردازنده گرافیکی Mali G51 را این تراشه را از قلم بیندازیم. علاوه بر این، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و آن ها می توانند فضای ذخیره سازی این تبلت هوشمند را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت افزایش دهند.

روی پنل پشتی این تبلت هوشمند یک سنسور دوربین با دقت 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. روی پنل جلویی تبلت تازه هواوی نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی سلفی به چشم می خورد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این تبلت مجهز به بلندگوهای دو کاناله است و از قابلیت Histen 7.0 Sound پشتیبانی می نماید. از لحاظ نرم افزاری، سیستم عامل اندروید 12 روی تبلت میت پد C5e هواوی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری EMUI 10.1 را اجرا خواهد نمود.

هواوی برای این تبلت هوشمند تازه خود از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 10 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. اگرچه این شرکت هنوز این تبلت را در فروشگاه اینترنتی خود در ژاپن عرضه نکرده، اما انتظار می رود که قیمت آن همچون هواوی میت پد SE تقریباً 30000 ین یا حدود 200 دلار باشد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی از تبلت میت پد C5e برای بازار جهانی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از تبلت میت پد C5e برای بازار جهانی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید