هدفون بی سیم وان پلاس Mithril بادز پرو با رنگ نقره ای معرفی گردید

به گزارش وبلاگ وردپرس، تازهترین هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو ابتدا با رنگ های مشکی و سفید معرفی گردیدند. اما پس از معرفی گوشی پرچم دار تازه وان پلاس 10 پرو، سومین رنگ این هدفون هم با نام Mithril معرفی گردید. Mithril یک فلز براق است که از آن برای ساخت زره های جنگی براق در خاورمیانه استفاده می شد. هدفون بی سیم وان پلاس Mithril بادز پرو برخلاف گزینه های مشکی و سفید که از پوشش مات دورنگه استفاده می کردند، سرتاسر رنگ نقره ای براق را ارائه می نماید و رنگ سر سیلیکونی آن هم به همین رنگ نقره ای درآمده است.

هدفون بی سیم وان پلاس Mithril بادز پرو با رنگ نقره ای معرفی گردید

این پوشش به وسیله فناوری NCVM (متالیزاسیون خلاء غیر رسانا) ساخته شده است که جلوه فلزی خاصی را به آن می دهد. بعلاوه یک پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت روی هدفون ها و کیس آن وجود دارد و در عین حال تمام قابلیت های لمسی آن را حفظ می نماید. برخلاف ظاهر متفاوت این هدفون بی سیم با نسخه های قبلی، وان پلاس از قابلیت های یکسانی نظیر درایورهای 11 میلی متری داینامیک برای فراوری صدا استفاده می نماید و به بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از کدک های SBC ،AAC و LHDC v3 مجهز است.

وان پلاس علاوه بر این، برای وان پلاس بادز های قدیمی قابلیت نو Dual Connection را در آخرین به روزرسانی خود قرار داده که در حال حاضر به عنوان بخشی از به روزرسانی 531.531.410 در حال ارائه است. توجه داشته باشید که این یک به روزرسانی منطقه ای است و در حال حاضر تنها تعداد کمی از کاربران آن را دریافت نموده اند. این ویژگی به وان پلاس بادز اجازه می دهد تا به طور هم زمان به دو دستگاه متصل شوند و بسته به اینکه پخش صدا از کدام دستگاه آغاز گردد، به طور اتوماتیک بین آن ها جابه جا می گردد. وقتی وارد تنظیمات بلوتوث می شوید و آیکون چرخ دنده را فشار می دهید، باید یک گزینه برای فعال کردن قابلیت Dual Connection برای شما به نمایش دربیاید (بعلاوه می توانید از اپلیکیشن HeyMelody برای فعال کردن آن بهره ببرید).

هدفون بی سیم وان پلاس Mithril بادز پرو با قیمت تبلیغاتی 699 یوان (110 دلار / 95 یورو) عرضه شده، اما اکنون با قیمت رسمی خود در فروشگاه های وان پلاس یعنی 799 یوان (125 دلار / 110 یورو) دقیقا مشابه قیمت نسخه سیاه و سفید در دسترس کاربران قرار گرفته است. باید خاطر نشان کنیم که وان پلاس 9 و 9 پرو با به روزرسانی اندروید 12 از کدک LHDC با کیفیت بالا پشتیبانی می نمایند و این کدک به وسیله بادز پرو هم پشتیبانی می گردد.

همان طور که احتمالا می دانید در اواخر مهر ماه این شرکت چینی از نسل نو ایربادهای مالی خود با نام وان پلاس بادز Z2 رونمایی نموده بود که از نظر طراحی و زیبایی در مقایسه با نسل قبلی آن تغییرات زیادی نداشته است. قابل توجه ترین بهبود بادز Z2 به مشخصات اصلی آن مربوط می گردد. این ایربادز وان پلاس برای حذف نویز فعال (ANC) از سه میکروفن داخلی استفاده می نماید و سه میکروفن به هوشمندسازی کاهش نویز 40dB در این ایربادز یاری می نماید.

همچون وان پلاس بادز نو، بادز Z2 هم از درایورهای 11 میلی متری برای فراوری صدا استفاده می نماید و علاوه بر این، از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و عرق و قاب قابل شارژ آن از استاندارد IPX5 بهره می برد. این هدفون های بی سیم مالی وان پلاس با قیمت 77 دلار در بازار برای فروش در اختیار کاربران واقع شده است.

منبعی: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هدفون بی سیم وان پلاس Mithril بادز پرو با رنگ نقره ای معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بی سیم وان پلاس Mithril بادز پرو با رنگ نقره ای معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید