میراث فرهنگی پیگیر ایجاد خط هوایی خصوصی در اصفهان است

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری اصفهان پیگیر تأسیس یک خط هوائی از طریق بخش خصوصی در این استان هستیم.

میراث فرهنگی پیگیر ایجاد خط هوایی خصوصی در اصفهان است

به گزارش وبلاگ وردپرس، اصفهان شرکت هواپیمایی با پایگاه اصلی در این شهر ندارد و به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری، تا به امروز چندین درخواست راه اندازی ایرلاین در این شهر از سوی تعدادی شرکت خصوصی ارائه شده اما این کار هنوز محقق نشده است.

امیر کَرَم زاده روز دوشنبه با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری اصفهان گفت: امروز دراستان بیش از هر زمان دیگر نیاز به هم افزائی دولت و بخش خصوصی داریم لذا امروز باید بکوشیم تا اصفهان بیش از گذشته در معرض توجه داخلی و خارجی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: گفتن اینکه اصفهان نیاز به تبلیغ ندارد، نماد باخت ماست بلکه برعکس ما باید مرزها را شکسته و به جهانی شدن این دیار بیندیشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان شرح داد: اگر به اصفهان، بصورت استانی و حتی ملی بنگریم، به ایران و خودِ اصفهان جفا کرده ایم، زیرا تاریخ پُربار این استان نشان می دهد که اصفهان خطه ای جهانی است.

کَرَم زاده گفت: یکی از مهمترین سیاست های ما در استان تعریف رویدادهاست، لذا تلاش می کنیم تا رویدادهایی را در این دیار تعریف کنیم که در فصل های غیرگردشگری، بتوانیم بواسطه آنها این صنعت را بصورت متوازن در تمام بخش ها توسعه دهیم تا همه استان بصورت یکسان از مواهب گردشگری بهره مند شوند.

به گزارش وبلاگ وردپرس، استان اصفهان با بیش از 22 هزار اثر تاریخی(یک هزار و 940 اثر ملی و 15 اثر ثبت جهانی) و افزون بر 600 خانه تاریخی و جاذبه های مختلف طبیعی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی در کانون توجه گردشگران واقع شده است.

اصفهان یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع مختلف صنایع دستی ایران به شمار می رود و از 299 رشته صنایع دستی مربوط به ایران 200 رشته مربوط به این استان است.

منبع: دنیای سفر

به "میراث فرهنگی پیگیر ایجاد خط هوایی خصوصی در اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی پیگیر ایجاد خط هوایی خصوصی در اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید