فیلم l ارتش آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید کرد!

به گزارش وبلاگ وردپرس، نیروی دریایی ایالات متحده اعتراف نموده است که ویدیوهای بیشتری از یوفوها دارد، اما به این زودی انتظار تماشا آنها را نداشته باشید. این واکنش درحالی منتشر شده است که تصاویر وجود بشقاب پرنده ها در مکزیک خبرساز شده است و اخیرا هم کنگره آمریکا طرحی درباره آنالیز وجود سفینه های فضایی تصویب نموده بود و نیروی ویژه ای برای آنالیز وجود چنین پدیده ای تشکیل داده بود. البته همچنان بسیاری از محققان چنین شایعاتی را شبه علم می دانند و استدلال های بسیار علمی برای رد شان می آورند.

فیلم l ارتش آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید کرد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا روز چهارشنبه گذشته گفت: نیروی دریایی ایالات متحده ویدئوهای دیده نشده از یوفو و یا پدیده های هوایی ناشناس را نگه می دارد، اما این فیلم را به صورت عمومی منتشر نمی کند زیرا به امنیت ملی آسیب می رساند.

این پاسخگویی در جریان درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIA) ارائه شده به وسیله سایت شفافیت دولتی The Black Vault، صورت گرفت.

وبسایت Black Vault درخواست FOIA را در آوریل 2020 به نیروی دریایی ایالات متحده تسلیم کرد، تنها یک روز پس از آن که نیروی دریایی سه ویدیو مشکوک را منتشر کرد که به وسیله خلبانان نیروی دریایی گرفته شده بود و در آن نشان داده می شد که هواپیماهای با فناوری پیشرفته به روش های به ظاهر غیرممکن حرکت می نمایند.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "فیلم l ارتش آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم l ارتش آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید