شرکت توسعه گردشگری بوشهر پس از هشت سال فعالیت خود را از سر گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، شرکت توسعه گردشگری بوشهر پس از هشت سال فعالیت خود را از سر گرفت.

شرکت توسعه گردشگری بوشهر پس از هشت سال فعالیت خود را از سر گرفت

مسعود پناهی، رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت توسعه گردشگری ایران در سفر به بوشهر با اسماعیل سجادی منش، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ملاقات و گفت و گو کرد.

پناهی گفت: براساس دستور و نظر مهندس ضرغامی در حال فعال سازی شرکتهای استانی توسعه گردشگری هستیم و شرکت توسعه گردشگری استان بوشهر هم پس از حدود هشت سال تعطیلی فعالیتش را از سر می گیرد.

رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت توسعه گردشگری ایران تاکید نمود: شرکت توسعه گردشگری بوشهر می تواند بازوی اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باشد.

سجادی منش نیز در این ملاقات بر فعالیت روزافزون شرکت توسعه گردشگری بوشهر با توجه به ظرفیت های گسترده استان تاکید نمود و گفت: خلاء فعالیت این شرکت در استان بوشهر به شدت احساس میشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: دور تازه فعالیت شرکت توسعه گردشگری ایران با حضور دکتر همتی و مهندس پناهی بسیار ثمربخش بوده و این شرکت یک بازوی اجرایی قوی برای وزارت میراث فرهنگی است که مورد توجه و تاکید مهندس ضرغامی نیز است.

در سرانجام این نشست هم محمد صادق بحرانی به عنوان سرپرست شرکت توسعه گردشگری استان بوشهر معرفی گردید و از فعالیت های محمد علی دشتی مدیر عامل سابق این شرکت تقدیر بعمل آمد.

منبع: همگردی

به "شرکت توسعه گردشگری بوشهر پس از هشت سال فعالیت خود را از سر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت توسعه گردشگری بوشهر پس از هشت سال فعالیت خود را از سر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید