شرایط انتقال بازیکن پرسپولیس تعیین شد ، پاسخ گل محمدی به پیشنهاد معاوضه بازیکن با 3 تیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، در فضای مجازی با شاره به این موضوع این سوال را مطرح نموده اند که چرا باشگاه پرسپولیس به این راحتی رضایت نامه سیامک نعمتی را برای باشگاه فولاد صادر می نماید و از اشتباهات قبلی اش درس نمی گیرد.

شرایط انتقال بازیکن پرسپولیس تعیین شد ، پاسخ گل محمدی به پیشنهاد معاوضه بازیکن با 3 تیم

به گزارش وبلاگ وردپرس انتقال یک طرفه سیامک نعمتی به فولاد با واکنش گروهی از طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی همراه شده است. آن ها با اشاره به جابجایی چند سال اخیر به پیش شرط های باشگاه فولاد برای انتقال بازیکن به پرسپولیس اشاره نموده و تاکید داشته اند هروقت پرسپولیس بازیکنی از فولاد خواسته، باشگاه اهوازی ابتدا با انتقال مخالفت نموده و بعد هم شرط و شروط مالی را مطح نموده و در ازای انتقال یک بازیکن، گاهی حتی چند بازیکن از پرسپولیس را طلب نموده است.

در فضای مجازی با اشاره به این موضوع این سوال را مطرح نموده اند که چرا باشگاه پرسپولیس به این راحتی رضایت نامه سیامک نعمتی را برای باشگاه فولاد صادر می نماید و از اشتباهات قبلی اش درس نمی گیرد.

ادعا و سوال درستی که البته تنها یک پاسخ برای آن وجود دارد و آن این است که هیچ بازیکنی از تیم فولاد مورد نظر یحیی قرار نگرفته است. باشگاه پرسپولیس در چند نوبت از گل محمدی پرسید که آیا در قبال انتقال نعمتی به تیم های مس، تراکتور و فولاد که خواستار جذب او شده اند، بازیکنی را می خواهد یا نه و گل محمدی هم اعلام نموده از این تیم ها بازیکنی نمی خواهد.

از این رو طبیعی است که باشگاه پرسپولیس هم یک طرفه فسخ نعمتی را صادر نموده و تنها شرط مطرح شده این است که سیامک نعمتی مبلغ قرارداد این فصل و به جای مانده مطالبات خود از فصول گذشته را نیز ببخشد. شاید تنها منفعت باشگاه پرسپولیس از انتقال بازیکنی با توانایی های سیامک نعمتی همین موضوع باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط انتقال بازیکن پرسپولیس تعیین شد ، پاسخ گل محمدی به پیشنهاد معاوضه بازیکن با 3 تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط انتقال بازیکن پرسپولیس تعیین شد ، پاسخ گل محمدی به پیشنهاد معاوضه بازیکن با 3 تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید