بازگشت سریع ستاره مغضوب استقلال

به گزارش وبلاگ وردپرس، دروازه بان استقلال که در پنجره تابستانی در آستانه جدایی قرار داشت اکنون از گزینه جانشینی اش عملکرد بهتری داشته است.

بازگشت سریع ستاره مغضوب استقلال

به گزارش وبلاگ وردپرس آنلاین، سیدحسین حسینی و محمدرضا اخباری، 2دروازه بانی که در آخرین اردوی تیم ملی از فهرست قلعه نویی حذف شده بودند حالا دوباره به اوج برگشته اند و فزونین دروازه بان های لیگ در آغاز دوباره این رقابت ها هستند. هیچ یک از این دو دروازه بان در 2هفته اول گل نخورده اند و از این لحاظ در کنار علیرضا بیرانوند 3دروازه بانی هستند که دروازه شان همچنان بسته مانده است.

اما حسینی و اخباری یک فزونی نسبت به بیرانوند دارند و در جدول متریکا بالاتر از او قرار گرفته اند. دروازه بان های استقلال و گل گهر در 2هفته ابتدایی در تیم منتخب هفته قرار گرفتند و از لحاظ امتیاز هم شرایط بهتری نسبت به دیگر گلرها دارند. اخباری در هفته اول مقابل فولاد آن قدر توپ گرفت که با نمره 8.01فزونین گلر هفته شد و به تیم منتخب رسید.

حسینی همین کار را در هفته دوم انجام داد؛ او در مصاف با ملوان پنالتی گرفت، کلین شیت کرد و به نمره 8.11رسید که بالاترین نمره یک دروازه بان در 2هفته سپری شده است. میانگین امتیازات حسینی در حال حاضر 7.56و میانگین امتیازات اخباری 7.53است که همین امتیازات، این دو نفر را در صدر جدول دروازه بان های لیگ در سایت متریکا قرار می دهد.

اگر نگاهی به این جدول بیندازیم، هیچ دروازه بان دیگری میانگین نمراتش بالاتر از 7نبوده و سومین گلر پیروز این جدول احمد گوهری است که معدل 6.89را دارد.

علیرضا حقیقی نیز با معدل 6.82در جایگاه چهارم است و فرزین گروسیان با 6.80رتبه پنجم را دارد. چنان که می بینید تا پله ششم این جدول هیچ خبری از علیرضا بیرانوند نیست و گلر شماره یک تیم ملی با وجود اینکه هنوز گلی نخورده در رتبه ششم و پایین تر از 3دروازه بانی است که هر کدام یک گل دریافت نموده اند.

بیرانوند به خاطر خط دفاعی قدرتمند پرسپولیس و تعداد کم توپ هایی که به او می رسد مهارهای کمتری داشته و همین موضوع نمره او را کمی پایین آورده است. در همین بازی آخر پرسپولیس، تراکتور هیچ شوت داخل چارچوبی نداشت و بیرانوند حتی یک بار هم در موقعیتی قرار نگرفت که ضربات حریف را مهار کند. در بازی اول مقابل آلومینیوم نیز، حریف پرسپولیس فقط 2ضربه داخل چارچوب داشت. در واقع بیرانوند طی 180دقیقه بازی فقط 2ضربه را مهار نموده است.

ضعیف ترین دروازه بان طی 2هفته سپری شده نیز طبیعتا حسین پورحمیدی است که در هر 2 هفته در دروازه تراکتور مرتکب اشتباه شده، تا اینجای لیگ 4گل خورده و میانگین نمراتش در سایت متریکا 5.85است. او ضعیف ترین گلر لیگ در این 2هفته بوده و برادرش حسن به همراه شهاب گردان دیگر دروازه بان های ضعیف لیگ تا این مقطع بوده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت سریع ستاره مغضوب استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سریع ستاره مغضوب استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید