بابایی یا رضاوند؛ شماره 7 استقلال بر تن چه کسی می نشیند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، پیمان بابایی که پیش از این شماره هفت را بر تن نموده بود، در تمرین امروز آبی ها با شماره دیگری ظاهر شد.

بابایی یا رضاوند؛ شماره 7 استقلال بر تن چه کسی می نشیند؟

همیشه پوشیدن پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس با شماره های معروف و پرطرفدار مورد توجه رسانه ها و طرفداران قرار می گیرد. شماره های اغلب تک رقمی که یادآور اسطوره های دو باشگاه هستند و به همین علت در ابتدای هر فصل، کنجکاوی ها بابت فرد نوی که این شماره را در فصل نو می پوشد، افزایش پیدا می نماید.

شماره 7 که پیش از این بر تن بزرگان استقلال بوده، یکی از شماره های محبوب میان بازیکنان و طرفداران است. مجید نامجو مطلق، شاهرخ بیانی، علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی، محمد نوازی، مامه تیام، شیخ دیاباته و... از جمله بازیکنانی هستند که با این لباس به میدان رفتند.

در ابتدای فصل گذشته، آرش رضاوند شماره 7 را از دیاباته گرفت و بر تن کرد، اما در جابجایی نیم فصل راهی فولاد شد و در تابستان سال جاری نیز حدس و برآورد های متعددی درباره احتمال بازگشت این بازیکن به خوزستان و معاوضه با یکی از بازیکنان فولاد مطرح شد.

از آنجایی که تصور می شد قرار است رضاوند از جمع آبی ها جدا گردد، پیمان بابایی خرید نو استقلال شماره 7 را از رضاوند گرفت و در تمرینات تهران و حتی یکی دو جلسه نخست تمرینی ترکیه بر تن کرد و گمان می رفت که این بازیکن تبریزی قرار است به شماره 7 نو استقلال تبدیل گردد.

اما مرور تصاویر تمرینی امروز نشان می دهد که بابایی این بار با شماره 18 در تمرین حضور پیدا کرد و برخلاف او، سایر بازیکنان با همان شماره هایی که از جلسه نخست تمرینی به میدان رفته بودند، در تمرین امروز حضور پیدا کردند تا بدین صورت تعیین گردد که پیمان بابایی در فصل نو با شماره دیگری برای استقلال به میدان می رود.

این تغییر شماره بابایی می تواند به منزله تأیید ماندگاری رضاوند در استقلال باشد. صبح امروز بود که حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد مدعی شد که پروژه بازگشت رضاوند به فولاد منتفی شده و او در استقلال می ماند و شاید همین تغییر شماره بابایی، به منزله این باشد که رضاوند به مانند لیگ قبل، در فصل نو نیز با شماره 7 برای آبی ها بازی خواهد نمود.

البته یک فرضیه دیگر نیز وجود دارد و آن این است که ممکن است آبی ها شماره 7 را برای کاوه رضایی کنار گذاشته باشند. کاوه پیش از این در استقلال شماره 9 را می پوشید. بابایی نیز فصل قبل در تراکتور پیراهن شماره 9 را بر تن می کرد که این شماره اکنون در اختیار مهدی مهدی پور است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "بابایی یا رضاوند؛ شماره 7 استقلال بر تن چه کسی می نشیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابایی یا رضاوند؛ شماره 7 استقلال بر تن چه کسی می نشیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید