سلطنت 56 ساله والیبال برزیل خاتمه یافت

به گزارش وبلاگ وردپرس، در جریان ملاقات نهایی مسابقات قهرمانی والیبال آمریکای جنوبی، دو تیم والیبال برزیل و آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این بازی آرژانتین پیروز شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این مسابقات گردد.

سلطنت 56 ساله والیبال برزیل خاتمه یافت

این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 22 به سود آرژانتین به سرانجام رسید تا والیبال برزیل همچنان روند بد روز های خود را ادامه دهد.

فدراسیون جهانی والیبال پس از شکست برزیل نوشت: آرژانتین برزیل را از تخت سلطنت خلع کرد و قهرمان آمریکای جنوبی شد. دومین پیروزی آرژانتین در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آمریکای جنوبی به 56 سال سلطه برزیل در این قاره سرانجام داد.

آرژانتینی ها که در مقابل تماشاگران برزیلی پر سر و صدا بازی کردند، هیچ شانسی به میزبان ندادند و چهارمین مسابقه خود در این مسابقات را پیروز شدند و عنوان تاریخی را از آن خود کردند. در سرانجام این مسابقات کلمبیا سوم شد و شیلی در رده چهارم و پرو در رده پنجم نهاده شد.

فدراسیون جهانی نوشت: آرژانتین اولین قهرمانی قاره ای خود را در سال 1964 به دست آورد، تنها دوره ای که برزیل در آن بازی نکرد. والیبال برزیل در هر یک از 28 رویداد قاره ای که از سال 1967 برگزار شده است، مقام قهرمانی را کسب نموده بود. آرژانتین و برزیل هر دو کوشش خواهند کرد بلیت های خود را برای المپیک 2024 پاریس در مسابقات مقدماتی المپیک پاریس که از 30 سپتامبر تا 8 اکتبر برگزاری می گردد، رزرو نمایند.

لوسیانو وینسنتین 23 ساله از آرژانتین در سرانجام این مسابقات به عنوان MVP انتخاب شد.

منبع: فرارو

به "سلطنت 56 ساله والیبال برزیل خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطنت 56 ساله والیبال برزیل خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید